شستا و صدر تامین با رویکرد هم افزایی از توسعه ذوب آهن حمایت می کنند

شستا و صدر تامین با رویکرد هم افزایی از توسعه ذوب آهن حمایت می کنند
کدخبر : 563712

دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» ، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیات همراه چهارشنبه ۲۶مردادماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و طرح های توسعه این شرکت ، با مدیرعامل و دیگر مسئولین ذوب آهن دیدار و گفتگو کردند .

مدیرعامل هلدینگ شستا در این دیدار گفت : ذوب آهن اصفهان ، فضای مقدسی دارد چرا که آکنده از عطر شهادت و ایثار است و همچنین فرهنگ کارگری این شرکت از قداست والایی برخوردار است.

دکتر بازیان افزود : ذوب آهن اصفهان از استوانه های صنعت کشور است و امروز با نیم قرن تجربه و با پشتوانه مهارت و دانش کارکنان شایسته خود باید با رویکرد دانش بنیان به سمت توسعه های اساسی برود تا درگام دوم انقلاب با هدف و استراتژی مشخص ، مسیر پیشرفت و بالندگی را بپیماید .

وی با اشاره به تلاش ذوب آهن برای تولید محصولات خاص و با ارزش افزده بالا اظهار داشت :  محصولات تولیدی ذوب آهن برای کشور اهمیت بسیاری دارد از جمله ریل که یک محصولات استراتژیک است . همچنین محصولات ساختمانی جدید این شرکت می تواند ، سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش دهد و در کاهش قیمت تمام شده آن نیز موثر است .

مدیرعامل هلدینگ شستا توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنایع فولادی دانست و گفت : توسعه ذوب آهن و افزایش تولید آن ، در پیشرفت پروژه های عمرانی اثر بخش است و فعالیت این شرکت سایر بخش ها از جمله معادن کشور به ویژه معادن زغال سنگ را فعال تر می کند .

دکتر بازیان اظهار داشت : هلدینگ شستا رویکرد هم افزایی را نه تنها در شرکت های تابعه خود بلکه در کل کشور پیگیری می کند و لذا با این رویکرد تلاش می شود حمایت لازم از ذوب آهن جهت توسعه و بالندگی بیشتر صورت گیرد .

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در این دیدار گفت : سرمایه اصلی ذوب آهن اصفهان ، تلاشگرانی است که با روحیه ایثارگری برای حفظ تولید این شرکت جهاد می کنند به گونه ای که این شرکت در شرایط تحریم و با وجود بحران آب ، از برنامه تولید پیش است .

دکتر نادری با اشاره به پروژه بازسازی باتری شماره ۲ این شرکت گفت : در راستای هم افزایی ، درصدد هستیم زغال سنگ مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی تامین شود که این امر هم در تولید و هم در حاشیه سود این شرکت تاثیر بسیاری دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیزگفت : این مجتمع عظیم صنعتی برای اولین بار در تاریخ بهره برداری از برنامه تولید خود پیش است و امیدواریم با این روند برنامه تولید امسال محقق شود .

مهندس رخصتی با اشاره به اینکه ذوب آهن در سال گذشته ، رکورد جدیدی در تولید سالانه خود ثبت کرد، افزود : تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا ، اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این راستا طی شش ماه گذشته ۱۲ محصول جدید تولید شده است .

وی اظهار داشت : این مجتمع عظیم صنعتی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و از بالاترین تکنولوژی در صنعت فولاد بهره مند است ، لذا با حمایت بیشتر می تواند به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور برسد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: