قائم مقام توسعه و تولید ایران‌خودرو از رشد ۴۳ درصدی تولید کامل خبر داد

خودروهای ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد

خودروهای ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد
کدخبر : 563718

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته و همت و تلاش کارکنان، خودروهای ناقص در سایت مرکزی ایران خودرو به صفر رسیده و صرفا خودروهای ناقص سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی است.

کیانوش پورمجیب با بیان این‌که هم‌اکنون سایت تولیدی ایران خودرو در تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص است، تصریح کرد: روزهای آینده پایان خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

به گفته وی، خودروهای سایت ایران خودرو در تهران ۲۷ مردادماه، در حالی به صفر رسیده  که در سال گذشته در همین روز ۳۲ هزار و ۴۵۷ دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ های اصلی و جانبی این سایت تولیدی دپو شده بود.

پورمجیب با اعلام به صفر رسیدن خودروهای سمند ناقص در سایت تبریز، گفت: در حال حاضر سورن تنها محصول دارای کسری قطعه است که با پایان یافتن آن در سایت تبریز، نقطه پایانی بر خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو گذاشته خواهد شد.

وی افزود: در بهمن سال گذشته ۸۲.۵۰۰ دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌های ایران‌خودرو متوقف بود که در حال حاضر کاهش ۸۹ درصدی داشته است.

پورمجیب از رشد ۴۳ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای سال در گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا روز ۲۷ مردادماه، ۲۲۹.۰۸۸ دستگاه خودرو کامل تولید شده است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد تولید کامل ۱۶۰.۲۰۶ دستگاه بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی با افزایش ۳۷ درصدی، اسناد ۲۱۹.۷۱۳ دستگاه خودرو صادر شده و تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش ۲۷ درصدی را تجربه کرده است.

به گفته پورمجیب از ابتدای امسال تا ۲۷ مردادماه ۲۲۵.۸۳۲ دستگاه تحویل مشتریان شده است.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: