رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل‌ سازمان منطقه آزاد قشم دستور داد:

واحدهای تجاری مجتمع معراج قشم تحویل مالکین شود

واحدهای تجاری مجتمع معراج قشم تحویل مالکین شود
کدخبر : 564086

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از مجتمع تجاری و تفریحی معراج قشم دستور داد، واحدهای تجاری این مجتمع از هفته آینده جهت تجهیز تحویل مالکین شود.

افشار فتح‌الهی در بازدید میدانی از فضای این مجموعه به مدیران مربوطه در سازمان و سرمایه‌گذار و مسوولین فنی مجتمع، دستور داد با ارائه راهکار در خصوص حل مسایل باقی‌مانده مجتمع به نفع مردم، هرچه سریع‌تر واحدهای تجاری تحویل مالکین شود.

وی با بیان اینکه در دولت مردمی تلاش می‌کنیم با ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، روند بهره‌برداری از پروژه‌ها را سرعت ببخشیم، افزود: برخی از پروژه‌های عمرانی، تجاری و تفریحی جزیره سال‌هاست که بلاتکلیف هستند و با اقدام جهادی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی این پروژه‌ها را به مدار بازخواهیم گرداند.

فتح‌الهی ادامه داد: پس از آماده‌سازی نهایی این مجموعه و تجهیز واحدهای تجاری توسط مالکین در یک بازه زمانی مشخص و کوتاه برنامه افتتاح برگزار خواهد شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید به معاون فنی و زیربنایی سازمان دستور داد، در خصوص مسایل مربوط به صدور سند با در نظر گرفتن راهکارهای قانونی حداکثر همکاری با متقاضیان وجود داشته باشد.

مجتمع معراج قشم درزمینه به مساحت ۱۴۷ هزار مترمربع دارای ۴ طبقه تجاری،۴ طبقه هتلی و اداری، محوطه تفریحی و پارکینگ و ۱۶۳۵ واحد تجاری می‌باشد.

این طرح در زمان ساخت برای ۸۰۰ نیرو اشتغال‌زایی داشته و در زمان بهره‌برداری، سه هزار و ۶۰۰ نیرو را صاحب شغل می‌کند.

بنابراین گزارش، در این بازدید معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان افشار فتح‌الهی را همراهی می‌کردند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: