رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار صمیمانه با کارکنان نهاد ناظر صنعت بیمه به مناسبت آغاز هفته دولت:

خدمت در صنعت آرامش آفرین بیمه ارزشمند است

خدمت در صنعت آرامش آفرین بیمه ارزشمند است
کدخبر : 564366

صبوری، آرامش و تخصص در ساده سازی مفاهیم بیمه ای از مهمترین خصوصیات کارکنان صنعت بیمه به شمار می آید.

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید چهره به چهره با کارکنان مجموعه ناظر صنعت بیمه با اشاره به این مطلب افزود: هر خدمتی از ارزش خاص خود برخوردار است اما ارائه خدمات بیمه ای که به شکل مستقیم با رفاه، آرامش و امنیت مالی و روانی مردم سر و کار دارد به مراتب ارزشمندتر است.

مهندس مجید بهزادپور از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نماد دانش محوری و اخلاص یاد کرد و تصریح کرد: علاقه مردم به شهدای خدمت در خصلت‌های نظیر: رعایت انصاف، برقراری عدالت، پاکدستی و توجه ویژه به مشکلات آحاد جامعه ریشه دارد.

وی از همکاران بیمه مرکزی به عنوان سرمایه های غنی انسانی یاد کرد و اظهار داشت: با وجود حرکت شتابناک صنعت بیمه به سمت دیجیتال سازی و بهره گیری از آخرین فناوری های روز، نیاز به سرمایه های انسانی نوآور و متخصص بیش از پیش احساس می شود.

رئیس شورای عالی بیمه، خدمت در صنعت بیمه را یک توفیق دانست و افزود: گره گشایی از کار مردم، حفظ و ارتقای سطح اعتماد عمومی، برگرداندن امید به مردم و ایجاد فضای امنیت مالی و روانی از جمله اعمال خداپسندانه به شمار می آید.

بر اساس این گزارش کارکنان بیمه مرکزی ضمن قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی، نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: