به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین و در راستای مسوولیت های اجتماعی کلید خورد:

تامین مالی ۳۰ میلیارد تومانی برای احداث باغ بزرگ ایرانی

 تامین مالی ۳۰ میلیارد تومانی برای احداث باغ بزرگ ایرانی
کدخبر : 564431

شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای مسوولیت های اجتماعی خود در کنار شهرداری سیرجان با تامین مالی ۳۰ میلیارد تومانی اقدام به احداث باغ بزرگ ایرانی در شهرستان سیرجان کرد.

 مراسم کلنگ زنی پروژه باغ ایرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، فرماندار سیرجان، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر سیرجان ودیگر مسوولان شهرستان در شهر سیرجان برگزار شد.

در این مراسم رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به همزمان شدن احداث این پروژه با هفته دولت عنوان کرد: این پروژه نشان از وحدت ارکان مختلف و مردم است. خوشبختانه انجام این پروژه توسط دو مجموعه خوش سابقه و خوش قول صورت می گیرد.

جلالی در ادامه اظهار داشت: شرکت گهرزمین تا کنون در راستای مسوولیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده و امید است این پروژه هم، مانند سایر اقدامات قابل تقدیر این شرکت، به ثمر بنشیند.

محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهرزمین با اشاره به انعقاد قرارداد با شهرداری سیرجان در خصوص احداث باغ و بوستان ایرانی در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت گفت: امروز آیین کلنگ زنی احداث بوستان و باغ ایرانی به همت شهرداری سیرجان و تامین مالی شرکت سنگ آهن گهرزمین انجام شد که پیش بینی می شود حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه در احداث آن نیاز باشد.

وی افزود: شرکت گهرزمین در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود ضمن انعقاد تفاهم نامه با شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان پیگیر این موضوع است که یکی از پروژه های بزرگ این شهر را آغاز نماید. بر این اساس طی گفتگوهای متعدد با شهرداری سیرجان در سال گذشته مقرر شد تا باغ بزرگ ایرانی برای خدمات رفاهی بیشتر به مردم شریف سیرجان احداث شود.

علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان نیز با اشاره به  احداث پروژه بوستان ایرانی با همکاری شرکت گهرزمین عنوان کرد: با توجه به مسوولیت های اجتماعی شرکت های صنعتی و معدنی و همچنین تفاهم‌نامه‌ای که میان شرکت گهرزمین و شهرداری سیرجان منعقد شد آغاز احداث بوستان ایرانی کلید خورد که در مساحتی در حدود ۱۷ و نیم هکتار انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این بوستان با معماری سبک سنتی و معماری ایرانی و اسلامی در چند فاز احداث می‌شود که اکنون قرارداد فاز اول آن منعقد شده است. با توجه به اینکه امروز در مراسم کلنگ زنی احداث این بوستان قرار داریم همزمان با هفته دولت آغاز پروژه عملیاتی بوستان ایرانی کلید خورد و تا نهایی شدن آن ادامه پیدا می کند. همچنین پیش بینی می شود با توجه به موقعیت و جانمایی این باغ بزرگ، این مکان یکی از فضاهای تفریحی بسیار عالی برای شهروندان سیرجانی باشد.

 

روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: