ره آورد ملی/

پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز ۳۰۲ هزار میلیارد ریال عبور کرد

پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز 302 هزار میلیارد ریال عبور کرد
کدخبر : 564543

شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا پایان تیرماه امسال به ارزشی بالغ بر 302 هزار و 382 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت توانسته گام های موثری در تسهیل ازدواج جوانان بردارد و طی ۱۶ ماه اخیر با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بیش از ۲۵۳ هزار و ۳۷۱ نفر را به خانه بخت فرستاد.

بر این اساس، شعب بانک ملی ایران با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط بیش از ۵۲۷ فقره وام ازدواج در هر روز طی این مدت پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است.

لازم به ذکر است، این بانک طی سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه تعداد ۲۲۴ هزار و ۷۴۲ فقره وام قرض الحسنه ازدواج بالغ بر ۱۹۷ هزار میلیارد ریال و طی ۴ ماه امسال ۵۶ هزار و ۳۷۱ فقره وام ازدواج به ارزشی بالغ بر ۷۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است که این اعداد و ارقام بیانگر این است که این بانک طی سال گذشته یک چهارم از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، براساس قوانین موجود اکنون سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه با یک ضامن معتبر و سفته، یک میلیارد و دویست میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۰ساله و نرخ چهار درصد کارمزد از سوی بانک ملی ایران پرداخت می شود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: