با حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران:

شعبه تخصصی ارائه خدمت به شرکت های دانش بنیان معرفی شد

شعبه تخصصی ارائه خدمت به شرکت های دانش بنیان معرفی شد
کدخبر : 564649

مراسم معرفی شعبه تخصصی بانک توسعه صادرات ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

دکتر سیدعلی حسینی و جمعی از مدیران ارشد بانک به مناسبت هفته دولت با حضور در شعبه بلوار کشاورز این بانک، این شعبه را به عنوان شعبه تخصصی برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان معرفی کردند.

شعبه بلوار کشاورز پیرو دستور مدیرعامل و حساسیت موضوع ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، به عنوان شعبه تخصصی برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت های دانش بنیان انتخاب شد.

چهارهزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات تا پایان تیرماه سال جاری به شرکت های دانش بنیان اعطا شده، که ۱۲ درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک را در یک سال اخیر شامل می شود.

همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان حوزه دانش بنیان، ارتباط مطلوبی بین بانک، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی شکل گرفته است ضمن اینکه پس از امضای تفاهم نامه بانک توسعه صادرات ایران و وزارت نفت، شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

از این پس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات ایران به طور متمرکز و تخصصی، فرایند اعطای تسهیلات، خدمات و ارائه مشاوره به شرکت های دانش بنیان را برعهده دارد.

 

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: