معاون امور شعب و بازاریابی تهران:

درب اتاق مدیران به روی همکاران و مشتریان باز است

درب اتاق مدیران به روی همکاران و مشتریان باز است
کدخبر : 564782

معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران با حضور در مرکز ارتباط مردمی این بانک ضمن تاکید بر تقویت فضای ارتباطی میان روسای ادارات امور شعب ، مشتریان و همکاران گفت: درب اتاق مدیران بانک ملی ایران به روی همکاران و مشتریان باز است.

بیژن مقدم بیرانوند ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات و خداقوت به همکاران واحد ارتباط مردمی و اداره کل روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی میان مدیران بانک و مشتریان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، نماد خدمت گزاری در میان مردم هستند و بانک ملی ایران نیز به عنوان یک بانک مردمی و دولتی، همواره با ارائه خدمات مختلف به مردم و کمک به اقتصاد کشور به خوبی توانسته است در کنار مردم حضور داشته باشد و مسئولان بانک نیز با رویکرد مسئولیت پذیری درب اتاقشان به روی مشتریان و همکاران جهت پاسخگویی و رفع مشکلات آنان باز است.

وی درباره مباحث طرح شده در ارتباط مستقیم امروز با مشتریان تصریح کرد: تعدادی از مشتریان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تقاضای نقدینگی و تسهیلات داشتند و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی هم که از مشتریان بانک هستند، با چالش هایی درباره ضوابط و مقررات پیرامون وثایق بانکی مواجه بودند که راهکارهای لازم ارائه شد.

مقدم بیرانوند در ادامه سخنان خود گفت: تعدادی از تماس ها از سوی همکاران بود که به بیان دغدغه های معیشتی خود پرداختند، در عین حال  دکتر فرزین مدیرعامل بانک به طور جدی دغدغه معیشتی همکاران را مدنظر دارد و در این مورد نیز مکاتباتی با بخش های مختلف داشته است که امیدواریم به نتایج قابل قبولی برسد.

 معاون امور شعب و بازاریابی تهران تغییر شغل را پرتکرارترین خواسته و دغدغه طرح شده از سوی همکاران عنوان کرد و گفت:  همکاران انتظار دارند مدیران ارتباط بیشتری با واحدها و شعب داشته باشند که در این راستا روسای ادارات امور شعب در استان ها باید زمینه  ایجاد ارتباط بیشتر با همکاران را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: عمده مشتریان درخواست دریافت تسهیلات داشتند و انتظار داشتند که بانک ملی ایران به عنوان یک بانک دولتی که همیشه نماد خدمت در فضای کسب و کار بوده، در شرایط فعلی اقتصادی کشور نیز همراه مردم باشد.

گفتنی است کارشناسان اداره کل اعتبارات بانک نیز  امروز پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف تسهیلاتی بودند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: