پرداخت بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک شهر

پرداخت بیش از 550 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک شهر
کدخبر : 564790

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک به صورت مستمر به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، بیش از 550 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شعب بانک شهر پرداخت شده است.

مجید کاظمی افزود: بانک شهر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به جوانان برای تامین منابع مورد نیاز در امر ازدواج توانسته با اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، مدت زمان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را بسیار کوتاه تر کند.

وی افزود: در حال حاضر نیز تامین اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک شهر فراهم شده و تمامی متقاضیان در صف انتظار می توانند با مراجعه به شعب این بانک؛ اقدام به تشکیل پرونده کنند تا هرچه سریعتر مقدمات پرداخت آن انجام شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه شعب بانک شهر همواره کارنامه قابل قبولی در جهت تامین منابع مورد نیاز جوانان برای امر مبارک ازدواج از خود بر جا گذاشته اند، تصریح کرد: همچنین از ابتدای خرداد ماه تا پایان تیرماه در حدود ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده ایم.

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه شعب این بانک نیز در پرداخت سایر تسهیلات همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... نیز رشد چشمگیری داشته اند، تاکید کرد: طی ماه های اخیر ۱۲۷ میلیارد ریال وام فرزند آوری و ۱۱۳ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت کرده ایم.

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: