شرکت بیمه کارآفرین/

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه کارآفرین (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ثبت شده به شماره ۲۰۰۸۴۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۴۲۵۹۶۹

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه کارآفرین (سهامی عام) مورخ 1401/06/23 ثبت شده به شماره 200845 و شناسه ملی 10102425969
کدخبر : 565086

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه کارآفرین دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت که در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1401/06/23 در محل شرکت به نشانی میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان 17، شماره 5 تشکیل می شود حضور به هم رسانند.

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه کارآفرین دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت که در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در محل شرکت به نشانی میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان ۱۷، شماره ۵ تشکیل می شود حضور به هم رسانند.

سهامداران و یا نمایندگان قانونی ایشان می توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ تا پایان وقت اداری ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ به دفتر مرکزی شرکت به نشانی یاد شده - اداره سهام - مراجعه نمایند.

با توجه به ابلاغیه شماره ۱۲۱/۱۶۶۵۴۷ به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ سازمان بورس و اوراق بهادار و در راستای رعایت الزامات وزارت بهداشت در مجامع عمومی به اطلاع می رساند همراه داشتن کارت واکسن و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع الزامی است. لذا ضمن تشکر از سهامداران محترم تقاضا می شود با مشاهده همزمان مجمع از طریق پیوند زیر به صورت پخش زنده و عدم حضور فیزیکی در محل برگزاری مجمع ما را در برگزاری مجمع در زمان مقرر همراهی فرمایید.

https://www.aparat.com/karafarininslive/live

دستور جلسه:

    افزایش سرمایه شرکت

    اصلاح ماده ۵ اساسنامه

هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین ( سهامی عام)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: