ال جی/

رونمایی از رابط‌کاربری جدید گیمینگ ال‌جی و خلق تجربه‌ای جدید با سرویس CLOUD-GAMING

رونمایی از رابط‌کاربری جدید گیمینگ ال‌جی و خلق تجربه‌ای جدید با سرویس CLOUD-GAMING
کدخبر : 565099

افزودن Blacknut ، Utomik و “Gaming Shelf” به جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی، تعهد این شرکت به برآورده کردن نیاز گیمرها را نشان می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با افزودن سرویس بازی¬های Cloud و ارتقا رابط‌کاربری‌ که حس‌وحال گیمینگ را جذاب¬تر می‌کند، در حال بهبود تجربه‌ی گیمینگ در جدیدترین تلویزیون‌های این شرکت است تا قدرت انتخاب بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد. به‌روز رسانی‌های اخیر نمایان‌گر تعهد مستمر ال‌جی به افزودن محتوا و قابلیت‌های گیمیرمحور جدید به تلویزیون‌های پریمیوم خود است.

 پلت‌فرم‌های بازی Cloud بدون نیاز به کامپیوتر شخصی، کنسول یا تجهیزات بازی، امکان بازی کردن را بیش از پیش فراهم می‌کند. Blacknut وUtomik Cloud ، که به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و نوامبر به تلویزیون‌های ال‌جی افزوده می‌شوند۱ ، عناوین بسیار متعددی از جمله بازی‌های AAA کلاسیک، indie favorites، بازی¬های ماجراجویانه، ورزشی، استراتژی و... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دو اپلیکیشن، از طریق اشتراک ماهیانه به کاربران اجازه می‌دهد بازی مورد علاقه‌ی خود را از میان منوی جامعی که هرماه عناوین جدیدی به آن اضافه می‌شود انتخاب کرده و بلافاصله بازی کنند.

ال جی

Blacknut بیش از 500 بازی کامپیوتری و کنسولی با بیشترین تنوع و بهترین محتوا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که با امکان ایجاد حداکثر پنج پروفایل، مناسب برای تمام اعضای خانواده است. منوی Blacknut در فضای بازی Cloud دارای مجموعه‌ی گسترده¬ای از بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی، و همین‌طور بازی‌های پر طرفداری مانند Metro Exodus، Overcooked و تعداد زیادی از بازی‌های دیزنی است. Utomik Cloud از مجموعه‌ی بیش از 1300 بازی کامپیوتری‌اش، مجوعه¬ای شامل بیش از 100 بازی در ژانرهای متعدد انتخاب کرده که از میانشان می‌توان به بازی‌های indie favorites مانند Coffee Talk ، My Time at Portia  وTurnip Boy Commits Tax Evasion اشاره کرد.

اپلیکیشن‌های جدید بازی¬های Cloud اوایل این ماه در اپ استورهای ال‌جی برای تلویزیون‌هایی که سیستم عامل webOS 6.0  و webOS 2022 دارند قابل دسترس خواهند بود. به لطف رابط‌کاربری گیمینگ ال‌جی که به‌تازگی به‌روزرسانی شده، کاربران به‌زودی و به‌راحتی درGaming Shelf 2، که در صفحه اصلی یافت ¬می¬شود، به تعدادی از سرویس‌های بازی¬های Cloud معروف دسترسی خواهند داشت. با انتخاب NVIDIA GeForce NOW عناوینی که در حال حاضر در Gaming Shelf  موجود هستند قابل دسترس خواهند بود. قابلیت دسترسی به بازی‌های Google Stadia و سایر سرویس‌های بازی از طریق  Gaming Shelf در به‌روز‌رسانی‌های بعدی به تلویزیون‌های ال‌جی افزوده خواهد شد.

ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: