مدیرعامل بیمه دانا عنوان کرد؛

آمادگی بیمه دانا برای حضور فعال و پررنگ در بازار بیمه روسیه

آمادگی بیمه دانا برای حضور فعال و پررنگ در بازار بیمه روسیه
کدخبر : 565250

مدیرعامل بیمه دانا همراه یک هیئت متشکل از مدیران ارشد بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه آسیا و اتکایی امین برای ارزیابی بازار بیمه در روسیه، به مسکو سفر کردند.

در این سفر دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا با برخی از شرکت‌های مطرح بیمه‌ای فعال در روسیه دیدار و در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

مدیرعامل بیمه دانا در این دیدار، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای بیمه‌ای این شرکت جهت حضور در بازار بیمه‌ی روسیه، گفت: امیدواریم در سایه گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه، تقویت مناسبات بیمه‌ای شرکت‌های فعال طرفین نیز به مرحله اجرا درآید.

دکتر رضا جعفری در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از روند گسترش همکاری‌های بیمه‌ای بین ایران و روسیه، آمادگی شرکت بیمه دانا را به منظور حضوری پررنگ و قدرتمند در روسیه اعلام کرد.

همچنین گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا در سفر خود با کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی‌ایران در روسیه نیز ملاقات و گفت‌وگو کردند.

کاظم جلالی، سفیر کشورمان در روسیه نیز در این دیدار، حضور ارزشمند و تاثیرگذار شرکت‌های بزرگ صنعت بیمه ایران در روسیه را گام مهمی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور عنوان کرد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: