طی تفاهم‌نامه بیمه‌ای بیمه دانا و اتحادیه کامیونداران صورت گرفت؛

کامیونداران حمل‌ونقل کالای داخلی تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند

کامیونداران حمل‌ونقل کالای داخلی تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند
کدخبر : 565430

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان و موسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالاهای کشور تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بیمه دانا قرار گرفتند.

در آئین انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای بیمه دانا و اتحادیه کامیونداران که بعدازظهر ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در محل ساختمان مرکزی شرکت بیمه دانا برگزار شد، بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از کامیونداران کشور تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی این شرکت قرار گرفتند.

این تفاهم‌نامه بین دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و رضا رستمی رئیس هیئت‌مدیره و رضا میرزاخانی عضو هیئت‌مدیره این کانون به امضاء رسید و بین طرفین مبادله شد.

در این مراسم دکتر جعفری مدیرعامل بیمه دانا در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه، به نقش و خدمات ارزنده رانندگان عضو شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالاها به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: حمل‌ونقل یکی از کلیدی‌ترین ابزار زیرساخت‌های توسعه هر کشوری است و در فرایند توسعه اقتصادی نقش تعیین‌کننده‌ای ایفاء می‌کند.

وی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به اعضای محترم این اتحادیه را مایه مباهات بیمه دانا دانست و افزود: موفقیت‌های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی در گرو سرمایه‌گذاری کلان در زیرساخت‌ها، شبکه و تجهیزات حمل‌ونقل و نیز توسعه مهارت‌های مرتبط با حمل و نقل است، لذا بیمه دانا با توجه به این امر می‌کوشد بهترین نوع خدمات بیمه‌ای را به این قشر تلاشگر ارائه کند.

در این مراسم رئیس هیئت‌مدیره و عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کامیونداران نیز با اشاره به سوابق و تجارب ارزنده شرکت بیمه دانا، از انعقاد این تفاهم‌نامه ابراز خشنودی کردند.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: