ایرانسل/

امکانات رایگان سامانه «ایران من» برای زائران اربعین حسینی

امکانات رایگان سامانه «ایران من» برای زائران اربعین حسینی
کدخبر : 565480

اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام حسین (ع) قرار ‌دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف یکپارچه سازی خدمات هوشمند دولتی، سامانه «ایران من» را برای تقویت زیرساخت‌های معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور، از آذرماه ۱۴۰۰ توسعه داده است و هم‌اکنون آماده ارائه خدمات رایگان و بدون نیاز به اینترنت، به زئران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. از جمله مهترین امکانات «ایران من» برای زائران، اعلام موقعیت در قالب پیامی کوتاه و به صورت رایگان است که به دسترسی به اینترنت یا استفاده از سیم کارت کشور میزبان احتیاجی ندارد. از طریق این امکان، زائران می‌توانند برای تمام شماره‌های داخل و خارج از ایران از جمله دوستان و همراهان خود، پیامی را به صورت رایگان ارسال کرده  و در آن از موقعیت مکانی که در آن قرار دارند، خبر دهند.

همچنین زائران می‌توانند از طریق «ایران من»، به سامانه‌های جامع زیارتی ویژه اربعین از جمله سامانه زائرالحسین (سامانه واحد زیارت ائمه معصومین) برای دریافت زائر کارت و بارکد دوبعدی خودروهای عمومی، سامانه سماح (ثبت نام متقاضیان اربعین حسینی ۱۴۰۱)، دسترسی پیدا کنند و تمام این خدمات را به صورت واحد در اختیار داشته باشند.

اطلاع از پایانه‌های هلال احمر، اطلاع از پایانه‌های مسافربری، ثبت نام موکب، آگاهی از آخرین اطلاع‌رسانی‌های ستاد اربعین و آموزش نکات لازم برای پیاده‌روی امن و سلامت در  ایام اربعین، از جمله دیگر امکاناتی است که از طریق اپلیکیشن «ایران من»، در اختیار کاربران قرار دارد.

پنجره خدمات هوشمند دولتی «ایران من» که توسط مجموعه ایرانسل لبز برای تقویت زیرساخت‌های معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور، توسعه داده شده است، از طریق وبسایت myiran.gov.ir  و اپلیکیشنی با همین نام درفروشگاه‌های ایرانی اپلیکشن، قابل نصب و استفاده است. این اپلیکیشن قسمت‌های دیگری از جمله میز خدمات، شهرداری من، اصناف، صدای من، روستای من، سلامت من را هم شامل می‌شود و بر یکپارچه سازی خدمات مبتی بر سبک زندگی شهری و روستایی در حوزه‌های سلامت، اشتغال، جامعه، سفر و… متمرکز است.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

 

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: