در نشست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مدیر مخابرات هرمزگان مطرح شد:

عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قشم

عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قشم
کدخبر : 565489

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با حضور مدیر مخابرات هرمزگان و مدیر مخابرات قشم از عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قشم سخن گفت.

افشار فتح‌الهی در این نشست بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم جزیره ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی و ارتباطی در قشم است و باید تلاش کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی این مطالبه را برآورده سازیم.

وی ادامه داد: برای تسریع جهانی شدن جزیره و تبدیل شدن قشم به شهر هوشمند به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و الکترونیکی نیاز است و با ایجاد تعامل و هم‌افزایی بین سازمان و شرکت مخابرات این موضوع عملی خواهد شد.

به گفته فتح‌الهی در نخستین گام و به سرعت باید نقاط کور جزیره در حوزه پوشش آنتن و اینترنت شناسایی و برای حل مشکلات آنها اقدام شود و همچنین با توجه به ورود گسترده گردشگران به جزیره قشم در نوروز و فصول گردشگری، پوشش آنتن درجزیره برای این تعداد از جمعیت فراهم شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم افزود: امروز زندگی مردم به دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده و دسترسی همگانی به اینترنت یکی از اصول مهم است و تلاش خواهیم کرد دسترسی روستانشینان جزیره به اینترنت با کیفیت را فراهم کنیم.

بنابراین گزارش، در دیدار افشار فتح‌الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مهدی حیدری مدیرمخابرات منطقه هرمزگان و فرخ شرف، رییس مخابرات قشم، راهکارهای ارتقای خدمات ارتباطی در قشم بررسی شد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: