از ۲۲ شهریورماه شروع خواهد شد؛

حضور گروه سایپا در نمایشگاه شمال کشور

حضور گروه سایپا در نمایشگاه شمال کشور
کدخبر : 565840

نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور با حضور شرکت های گروه خودروسازی سایپا از 22 شهریورماه شروع خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه محصول، قطعه سازی، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف در مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور در قائم شهر حاضر و آخرین توانمندی های خود را در معرض نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه ۱۵ محصول جدید و متنوع  از گروه خودروسازی سایپا  با نام شاهین CVT، آریا اسپرت، کوییک اسپرت، دو دستگاه کوییک.آر اتوماتیک، سه دستگاه شاهین با رنگ های متنوع جدید، دو دستگاه ۱۵۱ کانوپی، وانت کارون، پادرا پلاس اسپرت، پادرا پلاس یخچال دار و پادرا پلاس باری در حضور علاقمندان صنعت خودرو به نمایش در خواهد آمد.

بر این اساس در این نمایشگاه چندین شرکت خودروسازی از سراسر کشور حضور دارند که از گروه خودرو سازی سایپا شرکت های سایپا، زامیاد، پارس خودرو، سایپا یدک، سازه گستر، رینگ سایپا، پلاسکوکار، مرکز امور مشتریان، امداد خودرو سایپا، سایپا شیشه، ایندامین سایپا، رادیاتور ایران و ۸ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا از استان مازندران حضور دارند که آخرین تکنولوژی و دستاوردهای تولیدی و خدماتی خود را در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار می دهند.

گفتنی است در این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر علاقمندان به خودرو، نقطه نظرات مشتریان در خصوص محصولات  گروه سایپا به صورت مستقیم و چهره به چهره دریافت می شود و همچنین کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برگزار می شود.

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی قائم شهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا در سالن توسکا پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: