بیمه سینا/

خرید و تمدیدآنلاین بیمه نامه سینا

خرید و تمدیدآنلاین بیمه نامه سینا
کدخبر : 565850

با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید.به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ همزمان با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شبکه‌های اینترنتی، این امکان برای مشتریان ارجمند بیمه سینا فراهم شده است تا بتوانند با دسترسی آسان در طول شبانه‌روز، خدمات بیمه‌ای خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شبکه‌های اینترنتی، این امکان برای مشتریان ارجمند بیمه سینا فراهم شده است تا بتوانند با دسترسی آسان در طول شبانه‌روز، خدمات بیمه‌ای خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش: برای خرید و تمدید بیمه نامه شخص ثالث از طریق وب سایت بیمه سینا به آدرس www.sinainsurance.com وارد منوی خدمات الکترونیک شده، گزینه خرید بیمه نامه آنلاین را انتخاب و بدون صرف وقت زیاد و تنها با چند کلیک ساده، به راحتی بیمه نامه خود را خریداری و یا تمدید کنید.

این گزارش می افزاید: خدمات آنلاین بیمه سینا، مزایای زیادی برای بیمه‌گزاران محترم ایجاد کرده است که برخی از این مزایا همچون خرید اینترنتی بیمه در۲۴ ساعت شبانه‌روز، ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل، مدیریت زمان در خرید بیمه نامه، دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات متنوع بیمه ای می باشد.

یادآور می شود: ثبت و دریافت خسارت بیمه های درمان تکمیلی، پرداخت اقساط حق بیمه، صدور معرفی نامه مراکز درمانی طرف قرارداد، پاسخگویی سریع‌تر، اطلاع از قوانین و تغییر شرایط بیمه‌ای، اعتبار و اطمینان سایت‌ خرید از مهمترین مزایای خدمات برحط بیمه سینا است.

خاطرنشان می سازد: مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از طرح های متنوع بیمه سینا از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۲۸۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: