چهارشنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود؛

برگزاری میز خدمت در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش

برگزاری میز خدمت در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 565893

چهارمین جلسه میز خدمت بر اساس جدول زمان بندی، چهارشنبه 23 شهریور از ساعت 10 تا 12 در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

میز خدمت چهارشنبه های هر هفته بر اساس جدول زمان بندی در معاونت ها روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیشو شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، برگزار می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش با تشکیل میز خدمت در جریان مشکلات و دغدغه های عموم مردم جزیره در سطوح مختلف قرار می گیرد و با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

لازم به ذکر است نخستین میز خدمت در حوزه معاونت های سازمان و شرکت های تابعه از دوم شهریور آغاز شده و این هفته نیز در معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان برگزار خواهد شد.

ساکنان جزیره کیش می توانند با مراجعه به اداره ارتباطات مردمی و امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش واقع در ساختمان بساک، طبقه هفتم، نسبت به تکمیل فرم ملاقات مردمی جهت دیدار با مسوولان سازمان و شرکت های تابعه اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های:۴- ۰۷۶۴۴۴۲۳۹۲۳تماس بگیرند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: