آخرین آمار اعطای تسهیلات تکلیفی بانک پارسیان /

پرداخت بیش از ۱۰،۰۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، اشتغال‌زایی روستایی و ودیعه مسکن

پرداخت بیش از 10،040 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، اشتغال‌زایی روستایی و ودیعه مسکن
کدخبر : 565937

بانک پارسیان در راستای عمل به بندهای تبصره 16 قانون بودجه 1401 و همگامی باسیاست‌های دولت طی 5 ماه امسال، بیش از 10،040 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری ، اشتغال‌زایی روستایی و ودیعه مسکن پرداخت کرده است.

این بانک از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ ، به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد ۴،۰۶۱ وام فرزند آوری به مبلغ ۱،۵۰۴ میلیارد ریال و همچنین در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، تعداد ۳،۸۶۵ وام ازدواج به مبلغ ۵،۱۴۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری در مدت یادشده این بانک تعداد ۴،۱۵۵ وام اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ ۲،۱۹۳ میلیارد ریال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت پرداخت کرده است.

ضمناً این بانک در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مدت، تعداد ۱،۰۵۳ وام قرض‌الحسنه به مبلغ حدود ۹۵۱ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

همچنین این بانک به‌منظور کمک به مستأجران، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه تعداد ۳۴۰ وام ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۲۹۲ میلیارد و همچنین در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز ۲۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد، محرومیت‌زدایی و کمک به ارتقای عدالت اجتماعی ، توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زائی به‌ویژه در نواحی روستایی و کمتر برخوردار، تأمین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی و توانمندسازی اقتصاد کشور با تکیه‌بر دانش و توان داخلی ازجمله راهبردها و سیاست‌های بانک پارسیان در عرصه اقتصاد کشور است.

 

روابط عمومی بانک پارسیان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: