رییس بیمارستان بانک ملی ایران خبر داد؛

خدمت رسانی درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران به ۴۵ هزار زائر عتبات عالیات

خدمت رسانی درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران به 45 هزار زائر عتبات عالیات
کدخبر : 565941

رییس بیمارستان بانک ملی ایران از خدمت رسانی درمانگاه این بیمارستان به 45 هزار زائر عتبات عالیات و در مسیر کربلا به نجف خبر داد.

حمید جمالی طرئی با بیان اینکه این درمانگاه در نزدیکی عمود ۲۰۲ و در جوار موکب حضرت زهرا (س) است، افزود: فعالیت درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۶ آغاز شده اما مدتی در زمان کرونا متوقف شده بود تا اینکه اخیرا دوباره ارایه خدمات درمانی خود را از سر گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری چهار پزشک اعم از یک دندانپزشک، پزشک طب اورژانس و پزشکان عمومی در این درمانگاه خدمت رسانی می کنند، تصریح کرد: این درمانگاه فعالیت خود را از ساعت ۶ صبح آغاز و به طور رسمی تا ۱۲ شب ادامه می دهد البته در برخی مواقع به صورت شبانه روزی فعالیت دارد. همچنین ۳۰ نفر به عنوان کادر درمان شامل پرستاران، کمک بهیار، تاسیسات و... در این درمانگاه حضور دارند.

به گفته رییس بیمارستان بانک ملی ایران، یک دستگاه آمبولانس نیز از بیمارستان بانک در تهران به این درمانگاه اعزام شده است و برای رساندن بیماران بد حال به بیمارستان های نجف مورد استفاده قرار می گیرد.

جمالی تاکید کرد: در این درمانگاه یونیت کامل دندانپزشکی هم وجود دارد و خدمات کامل دندانپزشکی ارایه می شود. همچنین دستگاه نوار قلب و امکانات دیگر مانند تخت اورژانس، سرم تراپی و درمان های دیگر اورژانس فراهم است.

وی درباره امکانات دارویی درمانگاه نیز بیان کرد: مقدار زیادی دارو از تهران به این مرکز منتقل شده و در حال حاضر وضعیت دارویی درمانگاه کاملا مناسب است. در چند روز باقی مانده تا اربعین حسینی، ارایه خدمات درمانی به بیماران بدون کمبود خواهد بود و بدین ترتیب امکان خدمت رسانی و ارایه خدمات درمانی کامل به همه عزیزانی که به درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران مراجعه می کنند، وجود دارد.

به گفته وی، در هشت روز گذشته حدود ۴۵ هزار بیمار تحت معاینات پزشکی قرار گرفته و در صورت نیاز، دارو دریافت کرده اند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: