رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن خبرداد؛

امکان افتتاح غیرحضوری حساب‌های آتیه طلایی ۳ و حساب پس انداز مسکن جوانان فراهم شد

 امکان افتتاح غیرحضوری حساب‌های آتیه طلایی ۳ و حساب پس انداز مسکن جوانان فراهم شد
کدخبر : 566194

امکان افتتاح غیرحضوری حساب‌های آتیه طلایی 3 و حساب پس انداز مسکن جوانان در بانک مسکن فراهم شد.

مهدی کاووسی‌فر رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن از ایجاد امکان افتتاح حساب غیرحضوری حساب‌‎های آتیه طلایی ۳ و حساب پس‌انداز مسکن جوانان از طریق درگاه‌های غیرحضوری در این بانک خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور جلب رضایت مشتریان، راه‌اندازی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری در پیشخوان سامانه همراه بانک و سامانه پیشخوان مجازی به آدرس https://ecounter.bank- maskan.ir جهت ارائه خدمات به مشتریان حقیقی با هدف ارتقای سطح خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مشتریان به شعب صورت پذیرفته و در دسترس عموم مشتریان قرار گرفته است.

کاووسی‌فر با بیان اینکه مجموعه‌ای از خدمات پایه بانکی در بانک مسکن از جمله افتتاح حساب غیر حضوری انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر، مشتریان بانک مسکن می‌توانند با ورود به سایت بانک مسکن bank-maskan.ir بسیاری از خدمات این بانک را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند.

رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن درباره روند اجرای افتتاح حساب آنلاین در این بانک بیان کرد: فرآیند احراز هویت و افتتاح حساب در سرویس افتتاح حساب غیرحضوری در سه مرحله انجام می‌پذیرد که استعلام صحت اطلاعات شناسنامه‌ای و کارت ملی از سامانه ثبت احوال کشور، استعلام صحت شماره تلفن در سامانه شاهکار وهمچنین وضعیت چک‌های برگشتی در سامانه بانک مرکزی از جمله این موارد است که پس از احراز هویت مشتری سپس عملیات افتتاح حساب صورت می‌پذیرد.

وی افزود: مشتریان می‌توانند با انتخاب گزینه «صدور کارت» در فرآیند مذکور و با مراجعه به شعبه انتخاب شده نسبت به دریافت کارت بانکی خود اقدام کنند.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: