معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

افزایش سرعت ارسال و تحویل خودروهای گروه سایپا به مشتریان

افزایش سرعت ارسال و تحویل خودروهای گروه سایپا به مشتریان
کدخبر : 566284

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.

حسین کاظمی طرقی در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای گروه سایپا اظهار داشت : در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی  با توجه به تعهدات به مشتریان محترم؛ برنامه ریزی دقیق  تولید محصولات؛  متناسب با تعهدات صورت پذیرفته و همواره تحت پایش و کنترل قراردارد تا خودروهای مشتریان محترم بموقع تحویل شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا درخصوص تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ افزود: در روز پنجشنبه ٢٤ شهریورماه با مدیریت و تلاش پرسنل محترم پلیس راهور فراجا تعداد ۱۱۰۰۰ دستگاه از خودروهای مشتریان محترم که بخش عمده خودروهای مذکور مربوط به خودروهای گروه تیبا و تیبا ۲ بود شماره گذاری شد.

او تصریح کرد : هماهنگی جهت بازدید خودروها، اجرای کلیه فرایندهای شماره گذاری و تحویل فیزیک پلاک جهت این تعداد خودرو در یک روز بی سابقه بوده که جا دارد از تلاش  و برنامه ریزی دقیق پلیس راهور در این خصوص تشکر نماییم.

حسین کاظمی طرقی ضمن عذرخواهی مجدد از همه مشتریان محترم خودروهای گروه تیبا که تحویل خودروهای آنان با تاخیر روبرو شده است خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی کلیه خودروهای گروه تیبا شماره گذاری و تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: