مدیرعامل پست بانک ایران خبر داد:

فروش بیش از ۷۴۳ هزار دلار ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر

فروش بیش از ۷۴۳ هزار دلار ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر
کدخبر : 566355

مدیرعامل پست بانک ایران از فروش معادل ۷۴۳ هزار ۲۰0 دلار برابر با ۲۱۹ میلیارد ریال ارز زیارتی به زائرین اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: از ۱۴ تا ۲۵ شهریور ماه ارز اربعین به ۷ هزار و ۷۹۵ زائر در ۵۰ شعبه و باجه بانکی روستایی فروخته شده است.

بهزاد شیری مدیرعامل بانک با اعلام این خبر افزود: از روز ۱۴ شهریور ماه که بانک مرکزی ج.ا.ا مجوز فروش ارز زیارتی را به پست بانک ایران ابلاغ کرد، تا پایان روز ۲۵ شهریور، در مجموع معادل ۷۴۳ هزار و ۲۰۳ دلار ارز در شعب بانک به زوار فروخته شده که مبلغ ۶۱۹ هزار و ۷۰۰  آن‌ دلار و مبلغ ۱۸۵ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۰۰ دینار عراق بوده است.

شیری با اشاره به اینکه پست بانک ایران در ۱۱ استان خدمات ارزی به زائرین ارائه کرده است، تصریح کرد: تمرکز شعب و باجه های بانکی فروش ارز زیارتی در پنج استان خوزستان، ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان که در مسیر زائرین بود قرار داشت.

وی افزود: ۳۱ شعبه در تهران، کلان شهرها و شهرهای مرزی و در مسیر پایانه های خروجی و ۱۹ باجه بانکی روستایی در شش مرز خروجی تمرچین، باشماق، مهران، خسروی، چذابه و شلمچه به زوار حسینی خدمات ارزی ارائه دادند.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: