رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد:

ضرورت تغییر مدل های کسب و کار بر بستر فن آوری

ضرورت تغییر مدل های کسب و کار بر بستر فن آوری
کدخبر : 566932

رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش فن ­آوری در تغییر مدل های کسب و کار در دنیای امروز، خاطرنشان کرد: نگرش ما در فضای کسب و کار نیز متناسب با تغییرات محیط و حوزه فن آوری باید تغییر کند.

وهب متقی نیا که صبح روز شنبه نهم مهر ماه در ارتباط زنده تصویری با کارکنان این بانک در دوره آموزشی« اصول و فنون مذاکره و بازاریابی خدمات بانکی» سخن می گفت، با اعلام این مطلب بر رویکرد آموزشی مستمر و مهارت محور تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان بانک کشاورزی به ویژه کارکنان  شعب سراسر کشور یادآور شد: با تغییرات به وجود آمده در بستر فن آوری، ارائه خدمات به روش های سنتی پاسخگوی نیاز های امروزی نیست و تغییر مدل های کسب و کار امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس هیأت مدیره  بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت بهبود و ارتقای مدل های کسب و کار تصریح کرد: مذاکره با مشتری، نیازسنجی و رصد رفتار مشتریان و تولید و ارائه خدمات بانکی بر اساس این داده ها نیازمند تغییر است.

متقی نیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زیرساخت های الکترونیکی بانک کشاورزی و قابلیت های آن ،گفت: نگرش ما متناسب با تغییرات محیطی و حوزه فن آوری در ارائه خدمات باید تغییر کند تا مشتریان بدون حضور درشعبه و با سرعت بیشترو در بستری امن، خدمات مورد نیاز خود از جمله تسهیلات را دریافت کنند.

وی در ادامه  بر ضرورت توسعه ارتباط با مشتریان، ارتقای دانش کارکنان و کسب مهارت های جدید متناسب با تغییرات تأکید کرد و یکی از این مهارت ها را فنون مذاکره و شناخت نیازهای مشتری دانست و ابراز امیدواری کرد: با همت ، برنامه ریزی و توسعه ارتباط با مشتریان، برنامه های تدوین شده این بانک در حوزه بازاریابی با هدف افزایش سهم از بازار ، جذب منابع  مالی بخش کشاورزی  و کمک به تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور تحقق  یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: