مدیرعامل بیمه سینا:

ایران مقتدر مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

ایران مقتدر مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است
کدخبر : 566935

در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا از پیشکسوتان و رزمندگان عرصه ایثار و شهادت تجلیل شد.

عبداله سلطانی ثانی در نشست تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت که با حضور رئیس هیئت مدیره و برخی اعضاء هیئت عامل شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که رزمندگان دفاع مقدس در هر مجموعه‌ای نعمت و برکت هستند، اظهار داشت: وظیفه ما خدمت به این عزیزان است و امیدواریم که بتوانیم این خدمت را به نحو مطلوب انجام دهیم.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان با آن همه سختی‌ها و امکانات محدود توانستند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را اداره کنند که حقاٌ و انصافاٌ به نحو مطلوب اداره کردند و ایران مقتدر، مرهون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا عنوان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مایه خیر و برکت جامعه هستند؛ تقدیر و قدردانی‌ها در مقابل خدمات شما در دفاع از کیان انقلاب اسلامی بسیار ناچیز است .

سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در ادامه یادآور شد: بسیار خرسندیم که در هفته دفاع مقدس سهم ناچیزی در تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت داشتیم و امیدواریم با همّت مدیران متخصص و جهادی بیمه سینا در جهت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، مجاهدت ایثارگران و شناساندن ارزش‌های والای شهدای گرانقدر همواره کوشا باشیم.

در ادامه حسن صنعتی رئیس هیئت مدیره بیمه سینا که از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است، گفت: برگزاری جلسات و مراسم تقدیر از رزمندگان در هر سازمانی، اقدامی ارزشمند و شایسته است که نشان از نگاه ارزشی و روحیه جهادی مدیران ارشد بیمه سینا دارد.

وی افزود: دفاع و حمایت از وطن و سرزمین مادری وظیفه هر وطن‌پرست و عاشق خاک و میهن است که در اوایل دوران دفاع مقدس مردم ایران به خوبی خود را نشان دادند و با سربلندی از این آزمون الهی بیرون آمدند .

در پایان این مراسم از ۵ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس شاغل در شرکت بیمه سینا با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

 

روابط عمومی بیمه سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: