سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون:

فرصت های خوبی برای بیمه های مستمری بیمه بازرگانی مهیا شده است

فرصت های خوبی برای بیمه های مستمری بیمه بازرگانی مهیا شده است
کدخبر : 566996

سرپرست مدیریت بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون به معضلات صندوق های بازنشستگی اشاره کرد و گفت که فرصت مناسبی برای شرکت های بیمه ای مهیا شده تا در رشته بیمه عمر و زندگی جایگاه خود را پیدا کنند.

"محمدحسین یوسفی"سرپرست مدیریت بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون گفت: سالمندی جمعیت در جامعه کاملا مشهود است و به همین دلیل هم دولت سیاست هایی را برای فرزند آوری در پیش گرفته است.

بنابر آمار رسمی، میانگین سنی جمعیت ایران حدود ۱۰ سال افزایش یافته و گفته می شود که سالمندی در ۲۰ سال آینده به ۲ برابر خواهد رسید.

به اعتقادی مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون، کشورهایی که از نیروهای جوان تری برخوردار هستند به دلیل چابک تر بودن، پروژه ها را به راحتی انجام می دهند واین نیروهای جوان و فعال برای آنها یک قدرت محسوب می شود.

وی،به چالش ها ومعضلات صندوق های بازنشستگی براثر سالمندی جمعیت اشاره کرد و افزود:سال گذشته ریاست جمهوری دستور دادند که شرکت های بیمه به فکر کمک به صندوق های بازنشستگی و یا ایجاد صندوق های جدید برای مساله سالمندی باشند.

یوسفی، بیان کرد: با توجه به تورم، رقم نهایی صندوق های بازنشستگی جوابگوی معاش خانواده ها نخواهد بود و در این بین شرکت های بیمه ای بازرگانی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

سرپرست مدیریت بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون اظهارداشت: شرکت های بیمه ای بازرگانی به خصوص شرکت هایی که در رشته بیمه های عمر، سرمایه گذاری کرده اند باید جای خود را پیدا کنند و درحال حاضر فرصت مناسبی برای بیمه گران فراهم است.

یوسفی معتقد است که باتوجه به حمایت های دولت و بیمه مرکزی در بخش صندوق های بازنشستگی و بیمه های مستمری ، در سالهای آتی خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.

 

چابک آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: