همزمان با هفته دفاع مقدس؛

آئین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت در سایپا برگزار شد

کدخبر : 567037

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از مقام شهدای مقاومت و امنیت و معرفی دستاوردهای فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، مسئول بسیج کارگری کشور، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و جمعی از مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا و صنایع تهران بزرگ مراسم تجلیل از مقام شهدای مقاومت و امنیت و معرفی دستاوردهای فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا در این شرکت برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید در صنعت مدیون خون شهدا است و تولید زمانی استمرار دارد که امنیت در کشور وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه تولید به برکت خون شهدا در کشور درجریان است گفت: در سنگر تولید مهمترین رسالت در دفاع از خون شهدا انجام درست کار در ایجاد محصول با کیفیت است و باید با خلاقیت و نوآوری این مهم را در ارائه محصول دنبال کنیم.

او افزود: بر همین اساس در حال حاضر در حوزه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بیش از صد در صد افزایش کیفیت داشته ایم به نحوی که میزان مراجعه خودروهای تحویلی به نمایندگی ها به منظور رفع عیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار کاهش یافته است که نشان از افزایش رضایت مندی مشتریان است.

تیموری با اشاره به افزایش تولید ۱۰۰ درصدی عبور مستقیم (تولید محصول به صورت کامل) تاکید کرد: در سال گذشته تنها ۱۸ درصد خودروهای تولیدی به صورت کامل تولید و تجاری می شد و این در حالی است که اکنون تمامی خودروهای تولیدی در گروه سایپا به صورت کامل تولید و عرضه می شود.

او تاکید کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری ۲۳۰ هزار دستگاه خودرو تولید و تحویل مشتری شده و ۲۰ هزار خودرو در حال ارسال به مشتری قرار دارد و ۴۰ هزار خودرو هم تولید شده و در مرحله شماره گذاری قرار دارد که رشد قابل توجهی در این حوزه ایجاد شده و این افتخار در قبال خانواده شهدا رسالت کوچکی است که درسایپا انجام شده است.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار، حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) گفت: دشمنی با کشور ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع و از همان ابتدا انواع توطئه ها، جنگ تحمیلی، تحریم ها و .. برای این کشور ایجاد شد.

او افزود: دلیل اصلی این موضوعات و ایجاد دشمنی با ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب، به زانو درآمدن و شکستن هیمنه و ابهت ابرقدرتها به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بود چرا که دستاوردهای انقلاب و بعد از آن دفاع مقدس روز به روز در منطقه و جهان گسترش یافته است.

سردار حسن زاده با اشاره به دستاورد اصلی دفاع مقدس که "ما می توانیم" است، گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و در عین مشکلات، بعد از جنگ و تحریم توانستیم موفقیت های مختلفی در حوزه هایی همچون نانو، موشکی، هسته ای، پزشکی، دفاعی و ...به دست آوریم.

او افزود: دشمنان انقلاب و کشور اعتراف کرده اند که با فشار حداکثری نمی توانند به مردم ایران هجمه وارد کنند لذا به دنبال ایجاد عملیات روانی و دروغ پردازی و تغییر در ادراک مردم فهیم ایران هستند و به همین دلیل در همین ایام، ناآرامی هایی را ایجاد کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: این هیاهوی ایجاد شده برای دیده نشدن پیشرفت های ایران اسلامی است و امروز دشمنان این کشور در دو حوزه "تفکر انقلاب" و "مقاومت اسلامی" توان پاسخ به آن را ندارند.

او افزود:  دشمنان کشور با جریان سازی و دروغ پردازی به دنبال تحریک احساسات مردم هستند. البته که مردم ما با بصیرت دینی خود این موضوع را پاسخ داده اند. علاوه بر این با تحریک مردم و افزایش خشونت در جامعه سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت از سوی نیروهای انتظامی در بین مردم را داشتند که این مورد هم با خویشتن داری نیروهای نظامی و انتظامی به شکست انجامید و نتوانستند به تفکرات خود برسند.   

سردار حسن زاده ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا در اثبات "ما می توانیم" و اقدامات خوبی که در حوزه های تولید و کیفیت محصولات انجام شده گفت: کسب این موفقیت ها بیانگر حرکتی است که آغاز شده تا امید در مردم زنده نگه داشته شود و این روند با قدرت ادامه خواهد یافت.

او در پایان گفت: مطمئنا این موفقیت ها نشان دهنده کسب پیروزی است و این دوران، زمان تثبیت پیروزی به دست آمده است چراکه دشمن با ایجاد هیاهو می خواهد پیروزی به دست آمده را کمرنگ کند و البته در این زمینه توفیقی به دست نخواهد آورد.

در ادامه برنامه از خانواده های شهید اسد ا... ابراهیمی، شهید مدافع حرم و شهیدحسین تقی پور، شهید مدافع امنیت گروه خودروسازی سایپا تجلیل شد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: