با حراج ۲۰ درصد سهام سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی

«وطوبی» در تابلو بازار اول فرابورس نشست

«وطوبی» در تابلو بازار اول فرابورس نشست
کدخبر : 567040

امروز در جریان معاملات بازارهای فرابورس 600 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی در بازار اول روی میز فروش رفت که از میان 72 سرمایه‌گذار واجد شرایط، 43 سرمایه‌گذار موفق به خرید 20 درصد سهام «وطوبی» شدند.

امروز ۱۲ مهرماه، ۶۰۰ میلیون سهم سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی روی میز فروش رفت و درنهایت پس از رقابت ۷۲ صندوق، متوسط قیمت معاملات در سفارش‌گیری نماد «وطوبی» معادل یک هزار و ۵۵۵ ریال بود.

ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، سفارش‌گیری برای عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد طوبی طبق پیام ناظر آغاز شد و طی ۲ ساعت سرمایه‌گذاران واجد شرایط متقاضی، سفارش‌های خود را از طریق ایستگاه‌های معاملاتی ارسال کردند و درنهایت ۴۳ صندوق موفق شدند صاحب سهام شرکت سرمایه‌گذاری طوبی شوند.

این گزارش حاکی است در این عرضه اولیه که به روش حراج انجام گرفت، قیمت ارزش‌گذاری به ازای هر سهم یک هزار و ۵۲۹ ریال در نظر گرفته‌شده بود. همچنین هر کد معاملاتی قادر بود حداکثر ۲۹ میلیون سهم خریداری کند.

در این عرضه کمترین قیمت معامله‌شده یک هزار و ۵۰۱ ریال و بیشترین قیمتی که روی آن معامله‌ای صورت گرفت یک هزار و ۸۵۰ ریال بود.

در عرضه اولیه وطوبی، شرکت گروه سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر به ‌عنوان متعهد عرضه و کارگزاری شهر به ‌عنوان مشاور عرضه ایفای نقش کردند ضمن آنکه تأمین سرمایه سپهر، متعهد خرید و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی لاجورد دماوند نیز بازارگردان این عرضه بودند.

 

مدیریت ارتباطات فرابورس ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: