مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی مطرح کرد؛

امنیت پایدار جزیره قشم مدیون هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی است

امنیت پایدار جزیره قشم مدیون هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی است
کدخبر : 567374

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برقراری امنیت پایدار مهمترین وظیفه نیروهای انتظامی و امنیتی کشور است که خوشبختانه در تمام سال های گذشته در این زمینه به خوبی عمل شده است.

افشار فتح الهی در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی به مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: نیروهای انتظامی در سال های اخیر ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و مورد اعتماد اکثریت قرار داد.

وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف میان نظام و بخش های مختلف جامعه بودند که تا امروز با هوشمندی مردم و درایت نیروهای انتظامی و امنیتی، نتوانسته اند موفق باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه کسی نافی وجود برخی مشکلات در کشور نیست، افزود: در دولت مردمی آیت الله رییسی با وجود مشکلات و فشارهای مختلف در حوزه های اقتصادی، اجتماعی اما بازهم موفقیت های خوبی حاصل شده است.

به گفته فتح الهی؛ پیوستن ایران به پیمان شانگهای موفقیت بزرگی برای جمهوری اسلامی است که موجب بی اثر شدن تحریم های اقتصادی فلج کننده دشمنان شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جزیره قشم از نظر برقراری امنیت شرایط خوبی دارد و این موضوع مدیون درایت و هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به بزرگنمایی رسانه های بیگانه درباره برخی حوادث در داخل کشور، گفت: تمامی نیروهای دغدغه مند درون نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیان انتقاد و اعتراض از سوی مردم موافقند، اما زمانی که در جامعه وحشت ایجاد شود، باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی سکوت نخبگان، علما و تمام افرادی که دارای تریبون هستند جایز نیست و آنها باید برای روشنگری و تبیین حقیقت به میدان بیایند چراکه در این شرایط سکوت عین خیانت است.

امام جمعه شهرستان قشم نیز در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی به مناسبت هفته فراجا، گفت: اتفاقات این روزها نیز یکی از وقایع در جریان انقلاب اسلامی مردم ایران است و با هوشمندی و آگاهی جامعه و درایت نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی به زودی مانند اعتراضات و فتنه های گذشته به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: جزیره قشم در اعتراضات اخیر شهید داده است، شهیدی برای غیرت و علاقه به اسلام در چنین شرایطی سکوت در مقابل اعمال خلاف، بی غیرتی است و باید با دشمنان با جدیت برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه تصاویری که در رسانه های بیگانه از اتفاقات اخیر منتشر می شود با فضای کف خیابان و جامعه متفاوت است، افزود: امنیت امروز مدیون هوشمندی و درایت نیروهای انتظامی است و باید هر روز قدردان این نیروهای زحمتکش باشیم.

امام جمعه شهرستان قشم در پایان با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش های اجتماع برای پیشرفت کشور، تصریح کرد: برای انجام کار انقلابی باید همه مردم و مدیران دوشادوش هم در وسط میدان حاضر شوند و با یکدیگر همراهی کنند.

* عملکرد خوب شورای تامین قشم موجب کاهش خسارت شد

فرماندار شهرستان قشم نیز این جلسه گفت: نیروهای انتظامی در نظام جمهوری اسلامی واحد تولیدکننده امنیت برای کشور هستند که این مهم با همراهی و همکاری دستگاه ها و بخش های مختلف و جلب اعتماد مردم به دست می آید.

محمد محمدحسینی ادامه داد: خوشبختانه در اعتراضات قشم با دستگیری های هدفمند و هوشمندانه و شناسایی به موقع آشوبگران، جلوی بسیاری از اتفاقات تلخ و خسارات احتمالی گرفته شد.

وی تاکید کرد: امنیت پایدار امروز در جزیره قشم حاصل نگاه دقیق و درایت نیروهای انتظامی و دستگاه امنیتی در این منطقه است.

فرماندار شهرستان قشم در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی بسیار خوب میان مدیران دستگاه های مختلف و عملکرد مناسب شورای تامین موجب کاهش خسارت های زیادی در قشم شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: