همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دومین سوگواری استانی عکس مهر عاشورا برگزیدگان خود را شناخت

دومین سوگواری استانی عکس مهر عاشورا برگزیدگان خود را شناخت
کدخبر : 567504

روز چهارشنبه ۶ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس، اختتامیه دومین سوگواره عکس مهر عاشورا که به همت مجتمع فولاد صنعت بناب با همکاران سازمان بسیج هنرمندان به میزبانی این مجتمع برگزار شد که با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه داد .

خیری دبیر دومین سوگواره عکس مهر عاشورا نشر و تبلیغ فرهنگ عاشورایی را با اهمیت دانست و گفت: دومین دوره این سوگواره با هدف نشر، تبلیغ و اشاعه فرهنگ عاشورایی و بصورت استانی برگزار شد،  و از ۱۷۰ اثر دریافتی ۱۰ اثر برتر در بخش نگاه مردمی و ۳ اثر برتر در بخش حرفه ای، منتخبین این رقابت شدند.

در بخش حرفه ای نفر اول ۲۵ میلیون ریال،  نفر دوم بیست میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح سپاس اهدا گردید.

و در بخش نگاه مردمی لوح سپاس و پنج میلیون ریال کارت هدیه از طرف دبیرخانه سوگوار به ده اثر برگزیده اهدا گردید.

همچنین با توجه به استقبال علاقه مندان از سایر استان های کشور ، دو اثر برگزیده از بین این آثار نیز انتخاب و از طرف دبیرخانه مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، همزمان با برگزاری اختتامیه این سوگواره، شرکت کنندگان در این دوره در کارگاه تخصصی عکاسی نیز که بز برنامه های جانبی بود شرکت کرده و این کارگاه مورد استقبال ایشان قرار گرفت

نفرات برگزیده در بخش حرفه ای عبارتنداز: سجاد حضرتی آن از تبریز، منوچهر جلیل زاده از بناب مهدی ایمانی از اهر

اسامی برگزیدگان در بخش نگاه مردمی عبارتنداز: اسماعیل نوری از مرند، امیر محمد پور از تبریز، امیرحسین ایرانی از بناب، امیرحسین شالچی از بناب، حسین آقا بالانجد از بناب، علی شهبازی از بناب، علیرضا عبدالحسین زاده از بناب، کسرا امیری از تبریز، محمد امین کریم زاده از تبریز و وهاب امام الله زاده از گوگان

داوران این سوگواره عبارتند از: صادق تاروردی زاده، مهدی غفاری، فرهاد کنعان پور

 

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: