مدیر عامل ایران خودرو در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید این شرکت در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد

طراحی محصول TF۲۱ بر مبنای استانداردهای ملی و بین‌المللی

طراحی محصول TF21 بر مبنای استانداردهای ملی و بین‌المللی
کدخبر : 567814

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که محصول پروژه TF21 در کلاس ابعادی B تولید خواهد شد، گفت: تمام محصولات تولیدی در پروژه TF21 با آپشن‌های متفاوت مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و داخلی عرضه خواهد شد.

مهدی خطیبی در آیین رونمایی از پروژه TF۲۱ به عنوان دومین محصول جدید این گروه صنعتی در سال ۱۴۰۱ افزود: به این نتیجه رسیدیم که رعایت استانداردهای اجباری حتی سخت‌گیرانه به بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو منجر خواهد شد.

وی با بیان این که به دلیل نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای تولید داخل با دیدگاه انتقادی به گروه صنعتی ایران خودرو وارد شدم، افزود: برای بهبود کیفیت محصولات ۲۷۹ پروژه کوتاه و میان مدت تعریف و به شدت پی گیر اجرای آن در گروه صنعتی ایران خودرو شدیم.

خطیبی با تاکید به این‌که عبور مستقیم تولید به بهبود روند کیفی محصولات ایران خودرو کمک قابل توجهی کرد، افزود: از ۳۱ اردیبهشت ماه امسال گروه صنعتی ایران خودرو با تولید خودروهای ناقص خداحافظی کرد و اکنون صددرصد محصولات این گروه صنعتی به صورت کامل تولید می شود.

وی با بیان این‌که تولید کامل خودروها به کاهش ۲۵ درصدی نمره منفی، هزینه تولید و شناخت گلوگاه های شبکه تامین کمک قابل توجهی کرده است، افزود: اجرای این ۲۷۹ پروژه بهبود کیفی موجب شده تا کیفیت محصولات این گروه صنعتی ارتقا یابد، گرچه معتقد هستیم که بهبود کیفیت محصولات‌مان مسیر بی پایانی است و با این که روند بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو قابل قبول و رضایت‌بخش بوده، اما این رضایت به طور کامل نیست و باید با افزایش کیفیت محصولات مان دستاوردهای بیش تری را رقم بزنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که متوسط تعداد عیوب محصولات مان سیر نزولی داشته و از ۴.۸ به ۲.۴رسیده خاطرنشان کرد: کاهش متوسط این عیوب به ۱.۴ را تا پایان امسال هدف گذاری کرده ایم.

 خطیبی با تاکید بر رعایت استانداردهای اجباری ۸۵ گانه کشور در تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، افزود: از پس همه محصولات این مجموعه صنعتی چه بر مبنای پلتفرم K۱۲۵ و چه بر مبنای پلتفرم TF۲۱ با رعایت صد درصد استانداردهای اجباری داخلی و جهانی در رده‌های قیمتی مختلف و آپشن و طراحی های متفاوت تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این چارچوب تولید محصول جدید بر مبنای پلتفرم TF۲۱  با موتور TU۵ پلاس، دارای ۱۱۳ اسب بخار قدرت، ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور و در دوره زمانی ۱۸ ماهه مد نظر قرار گرفت و نخستین محصول این پلتفرم در نیمه نخست سال آینده به تولید انبوه رسیده و با بازار عرضه می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به رشد تیراژ تولید و تحویل محصولات این شرکت به مشتریان، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۲ هزار دستگاه خودرو کامل تولید شده که ۱۰۸ هزار دستگاه بیش تر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است. همچنین طی دوره مذکور حدود ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به سال گذشته سیر صعودی داشته است.

خطیبی در مورد رعایت استانداردهای اجباری ۸۵ گانه خطاب به رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: از این سازمان می خواهیم تا در اجرای این استانداردها همچنان نگاه حمایت گرایانه ای به صنعت خودرو داشته باشد. از سوی دیگر از همکارانم در این گروه صنعتی می‌خواهم تا در اجرای این استانداردها بسیار سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند و بر این اساس استانداردهای مذکور در تولید خودروهای سمند سورن و وانت آریسان نیز اجرایی خواهد شد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: