رشید قانعی مدیرعامل پترول:

هدف پترول تحرک بیشتردر پروژه ها است

هدف پترول تحرک بیشتردر پروژه ها است
کدخبر : 568196

در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در تاریخ 27 مهرماه 1401 در سال اصلی همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد، رشید قانعی مدیرعامل پترول با تلویزیون صنعت پتروشیمی ایران به گفتگو پرداخت.

رشید قانعی با بیان اینکه در شرایط کنونی صف فروش بالایی در بازار سهام وجود دارد، افزود: جلسات متعددی با بازارگردان پترول داشتیم که در حد توان و ظرفیت خودشان و همچنین حمایتی که هلدینگ خلیج فارس از آنها داشته مشغول کار و تلاش هستند و اگر کمی تحمل کنیم و بازار سهام به یک ثبات برسد، قطعاً پترول اوضاع بهتری پیدا می‌کند.

میرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در خصوص تغییر و تحولات شرکت‌های تابعه پترول اظهار کرد: از همه مدیران چه در قامت هیأت مدیره و چه در قامت مدیرعامل که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم اما انتظار ما تحرک بیشتر در پروژه ها است و امیدواریم بتوانیم با سرعت هر چه بیشتر پروژه ها را پیش ببریم.

رشید قانعی همچنین در این خصوص عنوان کرد: در پروژه‌های پترول لازم دانستیم که از تیمی جدید در هیأت‌ مدیره متشکل از خبرگان هر صنعت و پروژه و نفرات متخصص که اشراف و تخصص کافی در این حوزه دارند، بهره بگیریم که حتی در این خصوص از نفرات و شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس هم استفاده کرده‌ایم.

مدیرعامل پترول در پاسخ به این سوال که پیشرفت شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر کرمانشاه ۱درصد بوده و از این بابت نگرانی‌هایی برای سرمایه‌گذاران بوجود آورده، اظهار داشت:  بیش از ۱درصد و حدوداً ۱.۵درصد پیشرفت دارد که دلیل آن زمانبر بودن بخش‌های مختلف پروژه است که شامل تعمیرات، تدارکات و مهندسی می‌شود.

 

روابط عمومی پترول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: