روز چهارشنبه ۴ آبان ماه/

دومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد

دومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد
کدخبر : 568323

آیین قرعه‌کشی دومین مرحله سپرده بانکی ارزشمند سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان روز چهارشنبه 4 آبان ماه برگزار و 12 برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی شد.

در این قرعه‌کشی که با حضور بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی،کامران کاظمی مدیر توسعه فناوری، بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش مدیریت بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه برگزار شد، به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا،۲ میلیارد ریال جایزه به برندگان تعلق گرفت که شامل دو جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی هست.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی به‌زودی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، اعلام خواهد شد.

آیین قرعه‌کشی مرحله اول "سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان " دوشنبه ۳ مردادماه سال جاری برگزار و ۱۱برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی و به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، یک میلیارد ریال جایزه شامل؛ یک جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و ۱۰جایزه ۵۰ میلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت.

گفتنی است؛ باشگاه مشتریان بانک پارسیان به‌پاس وفاداری مشتریان خود، سپرده کوتاه‌مدتی را با عنوان "سپرده سبا (سپرده بانکی ارزشمند پارسیان)" با طراحی متفاوت کارت ارایه نموده است.

این سپرده یک سپرده ی کوتاه‌مدت عادی با نرخ یک درصد هست که نیاز به حداقل وجه برای افتتاح حساب ندارد. دارندگان این حساب به ازای هر یک‌میلیون ریال در هرروز در سپرده سبای پارسیان ۴ امتیاز در باشگاه مشتریان بانک پارسیان دریافت می کنند.

استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت، شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سبا، دریافت کارت اعتباری، عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا با قابلیت تخفیف از ۱% تا ۴۹% در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیف‌های شرکای تجاری باشگاه ازجمله مزایای این حساب است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: