دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در کارگاه آموزشی ریسک و حوادث:

تحقق ضریب نفوذ هفت درصدی به یک نهضت ملی احتیاج دارد

تحقق ضریب نفوذ هفت درصدی به یک نهضت ملی احتیاج دارد
کدخبر : 568346

کارگاه آموزشی ریسک و حوادث با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان صنعت بیمه امروز در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر نقش محوری آموزش در تمامی ارکان صنعت بیمه و عملکردهای آن، اظهار داشت: با اتخاذ سیاست یکپارچه در خصوص همگانی سازی محصولات و خدمات بیمه ای، رسیدن به ضریب نفوذ بیمه تا هفت درصد دور از دسترس نخواهد بود.

دکتر سید محمد کریمی با اشاره به ضرورت تخصص مداری در حوزه کنترل ریسک های بیمه ای خاطرنشان کرد: برای هر ریسک نظیر سیل و زلزله باید بیمه نامه های اختصاصی متناسب با شرایط اجتماعی و وضعیت اقلیمی و میزان حادثه خیزی جغرافیایی، طراحی و صادر شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از همکاران و دلسوزان صنعت بیمه خواست تا در نشست ها، محافل و رویدادهای مختلف نسبت به تبیین مفاهیم بیمه ای، خدمات و محصولات آن اقدام کنند.

وی با تشریح الگوهای موجود افزایش ضریب نفوذ بیمه، اعلام کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه به دلیل اهمیت خاص آن باید در قالب طرح نهضت ملی بیمه ای دنبال شود.

دکتر کریمی به اهمیت موضوع برندسازی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: وقتی بیمه گر از لحظه آغاز تعهد بیمه ای تا مرحله پرداخت خسارت در کنار بیمه گذار باشد اعتمادآفرینی صنعت بیمه شکل خواهد گرفت.

ایشان در پایان نسبت به واقعی شدن نرخ حق بیمه پرداختی به صندوق حوادث طبیعی ساختمان و حمایت نمایندگان خانه ملت از این صندوق، تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست مهندس بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران در خصوص موضوعات مربوط به نشست سخنرانی کردند و تنی چند از صاحبنظران بیمه ای نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

 

روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: