فولاد خوزستان/

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان در پی حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) شیراز

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان در پی حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) شیراز
کدخبر : 568478

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پی حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) شیراز پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ ۚ وَ مَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا (قرآن کریم-سوره احزاب)

بار دیگر دست پلید دشمنان ایران اسلامی، مردم بی گناه و بی دفاع را نشانه گرفت و پس از روزها آشوب خیابانی، مردان، زنان و کودکان زائر حرم شاهچراغ (ع) را به رگبار بست.

عملیات تروریستی روز چهارم آبان‌ماه در آستان مقدس احمد بن موسی (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر شد.

این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند.

این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: این ترور کور و بزدلانه از سوی جریان تکفیری و داعشی و حامیان و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان از عجز و ناتوانی دشمنان برای در هم شکستن صف اتحاد ملت دارد و بار دیگر حقانیت مردم ایران و رذالت و پستی دشمنان را به دنیا نشان داد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و ناجوانمردانه، با قلبی آکنده از اندوه، شهادت زائرین حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام را به محضر مقام معظم رهبری، نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی، ملت شریف ایران و به طور خاص خانواده های داغدار شهدا تسلیت عرض نموده و از محضر پروردگار برای مجروحان حادثه طلب شفای عاجل و کامل می نمایم.

امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: