بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست
کدخبر : 568583

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه پس از چندین جلسه هم‌اندیشی و تعامل با تیم بازاریابی مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه و بررسی طرح‌ها و خدمات بانک، تصمیم گرفتند حساب‌های حقوق کارکنان و صندوق پس‌انداز کارکنان این شرکت را به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل کنند.

در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاون مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد، طرح‌های مهریار، بیمه عمر مانده بستانکار، حمایتی و کالاکارت به صورت کامل بررسی شد و پس از رفع ابهامات و جمع‌بندی نظرات در کنار بازخورد مثبت پرسنل شرکت از عملکرد بانک، تصمیم گرفته شد حساب حقوق کارکنان به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شود.

در این جلسه «محمودرضا شهلایی» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، ۲ عامل متمایز بودن طرح‌های بانک و عملکرد خوب پرسنل بانک در برخورد با کارکنان شرکت را دلیل اصلی انتقال حساب‌ها دانست و گفت: رضایتمندی کارکنان شرکت مهم‌ترین دغدغه مدیران شرکت است که خوشبختانه پرسنل بانک ‌لحسنه مهر ایران بسیار خوب، شایسته و سریع خدمات بانکی را ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات الکترونیک بانک گفت: کامل بودن همراه بانک «مهریران» باعث شده که کمترین مراجعه به بانک صورت گرفته و اغلب خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان به صورت غیرحضوری ارائه شود.

در ادامه این دیدار «محمد سیروان گرامی‌پرور» سرپرست شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در کرمانشاه با اشاره به طرح‌های متنوع بانک گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات نوین بانکی پیشرو بوده و خدماتی از قبیل میعاد، سامانه ضمان، درخواست وام آنلاین و سفته الکترونیکی طرح‌هایی هستند که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به یک بانک متمایز و پرچم دار تبدیل کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رضایتمندی مشتریان گفت: رضایت مشتریان بالاترین پاداش خدمت‌رسانی پرسنل بانک به مردم است که به عنوان بهترین مُبلّغ بانک برای جذب مشتری جدید عمل می‌کند.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌های مهریار و حمایتی بین شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: