نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در بازدید از سالن قطعه سازان گروه سایپا:

چشم انداز مناسبی از توانمندی قطعه سازان گروه سایپا در این نمایشگاه ترسیم شده است

چشم انداز مناسبی از توانمندی قطعه سازان گروه سایپا در این نمایشگاه ترسیم شده است
کدخبر : 568810

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سالن قطعه سازان گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و‌ مجموعه های خودرو تهران گفت: خوشبختانه قطعه سازان با تمام ظرفیت های موجود در این نمایشگاه حضور یافته اند و توانمندی ها و پتانسیل های موجود به خوبی عرضه شده است.

حسین حاتمی با بیان مطلب فوق افزود: این نمایشگاه مکان مناسبی برای تبادل تجربه و اطلاعات بین قطعه سازان داخلی و خارجی است و نشان دهنده حرکت صنعت خودرو کشور در مسیر توسعه به سمت ثبات و اطمینان بخشی است که در سایه تلاش و همت مدیران جوان محقق شده است.

او گفت: در چند سال اخیر به دلیل شرایط تحریم، مشکلاتی در حوزه تولید داخلی وجود داشته است که قابل درک و پذیرش است و باید با استفاده از توانمندی جوانان در استفاده از ظرفیت ها و ایجاد زیرساخت ها، انتظارات مردم در حوزه کیفیت با شدت بیشتری دنبال شود. البته در بازدید از توانمندی قطعه سازان گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه چشم انداز مناسبی ترسیم شده است.

حاتمی تاکید کرد: مردم کشورمان همواره از تولید داخلی حمایت کرده اند و بر این اساس باید با تلاش بیشتر در مسیر بهبود وضعیت کیفیت محصولات گام برداشت.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: دانش، رکن و اساس توانمندی است و با توجه به نامگذاری امسال به "تولید، اشتغال آفرین، دانش بنیان" اگر در صنعت از ظرفیت های علمی و دانش بنیانی بیشتر بهره گیری شود شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

او با اشاره به حضور ۴۵ شرکت قطعه ساز دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: قطعا دانش بنیان شدن باعث توسعه است و ارتباط بین دانشگاه و شرکت های دانش بنیان با صنعت خودرو باید به صورت عملی پیوند بخورد و این پیوند پیشرفت های همه جانبه را به دنبال خواهد داشت و در گروه سایپا این مهم در حال تحقق است.

حاتمی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود کالای تقلبی به بازار، اراده وزارت صمت در این مسیر بسیار خوب است البته در این حوزه نیاز به ایجاد سامانه های هوشمند و ظرفیت های خاص برای قطعه سازها و خودروسازان وجود دارد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: