در جلسه مشترک مدیران مخابرات و رگولاتوری؛

جزییات اجرای تعرفه گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت بررسی شد

جزییات اجرای تعرفه گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت بررسی شد
کدخبر : 568826

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و رگولاتوری با هدف بررسی بهای تمام شده و تعرفه گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت امروز ۱۰ آبان در ساختمان دکتر غفاریان برگزار شد.

در نشستی با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و دکترعباسی شاهکوه، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونین سازمان به بررسی جزئیات بهای تمام شده خدمات شبکه تلفن ثابت و تشریح مدل محاسبه هزینه تعرفه گذاری پرداختند.

بر اساس همین گزارش در این جلسه ، با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند. به بررسی بهای تمام شده خدمات مخابرات پرداخته شد. و در زمینه اجرای مصوبات مرتبط تبادل نظر شد.

در این جلسه ضمن تشریح صورت های مالی شرکت مخابرات ایران و شرح کاملی از درآمد عملیاتی و بررسی هزینه ، سود و زیان ناخالص ، منابع انسانی و کارکنان بررسی و میزان هزینه های پرسنلی مورد توجه قرار گرفت. که بیشترین هزینه را شامل می شود.

در این جلسه ضمن تحلیل سود و زیان بر اساس خدمات دسترسی شبکه ، مکالمه و نگهداری خطوط تلفن ثابت ، هزینه های حاکمیتی تحمیل شده به شرکت نیز از جمله مواردی عنوان شد که موجب افزایش هزینه های غیر متعارف در شرکت مخابرات ایران شده است .

بر اساس این خبر ، چالش اصلی در شبکه تلفن ثابت شرکت مخابرات عدم تعادل پایدار بین هزینه و درآمد است که موجب کاهش قدرت در آمدزایی در بخش می شود .

در این جلسه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تعامل و همکاری سازمان تنظیم مقررات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی که می تواند حیات دوباره به ارتباطات کشور بدهد و علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دوسویه برای این شرکت ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد از نهادهای حاکمیتی خواستار کمک فوری در خروج مخابرات از شرایط سخت شدند .

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: