معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش در همایش پدافند غیر عامل ایدرو :

حساسیت بحث پدافند غیر عامل این روزها بیشتر درک می شود

حساسیت بحث پدافند غیر عامل این روزها بیشتر درک می شود
کدخبر : 568955

همایش پدافند غیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تحت پوشش با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو ، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران سازمان و شرکت های تابعه برگزار شد .

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در همایش پدافند غیرعامل ایدرو و شرکت های تابعه  ضمن بیان خلاصه‌ای از اقدامات پدافند غیرعامل در ایدرو و کارخانه های  تحت پوشش  آن گفت :  با وقایع اخیر حساسیت بحث پدافند غیر عامل این روزها بیشتر درک شده است .

 نبوی در این  همایش که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد، تهدیدات سایبری و تهدیدات نوین را از موضوعات مهم و حساس کشور دانست که اقدامات به ‌روز و مستمر سازمان را می‌طلبد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این همایش مجموعه‌های صنعتی و صنعتگران را سربازان عرصه‌های جنگ تولید، ارزآوری و ثروت‌های دانش‌بنیان  خواند و تصریح کرد  پدافند غیرعامل در صنایع، حفاظت از صیانت، تداوم تولید و کارکرد ارائه خدمات در کشور است .

علیرضا مبارک شناسایی تهدیدات پیشِ‌رو و خنثی‌سازی آن‌ها در جهت تولید و پیشرفت را حائز اهمیت برشمرد و گفت : هر آنچه سبب اختلال و توقف روند افزایش تولید می شود ،  بایست تهدید دانست .

مبارک با اشاره به  افزایش حملات سایبری در کشور اظهار داشت : دشمن برای ایجاد اختلال عزم خود را جزم کرده و حوزه‌هایی  را با  اشتغال و اقتصاد و ارائه خدمات به مردم ارتباط دارد ، مورد هدف قرار داده است.

محسن الیاسی مدیر کل حراست  ایدرو نیز در این همایش  گزارش از اهم اقدامات صورت گرفته  در جهت پدافند غیرعامل  در واحد های تحت پوشش  سازمان ارائه کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: