بانک کارآفرین/

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعبه اهواز

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعبه اهواز
کدخبر : 568967

در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از شعبه اهواز، ظرفیت های ویژه استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی و میلاد حسینی رییس اداره روابط عمومی انجام شد، بیگدلی رییس شعبه اهواز گزارشی از عملکرد این شعبه ارائه کرد که مورد توجه دکتر بهاروندی مدیرعامل و هیات همراه قرار گرفت.

مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعبه را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

این دیدار که در حاشیه کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کوروش انجام شد، فرصت مناسبی بود تا بیگدلی رییس و همکاران شعبه ی اهواز از نزدیک پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را با مدیرعامل و هیات همراه مطرح کنند. مدیرعامل نیز رهنمودهای خود را با توجه به پتانسیل های اهواز جهت جذب منابع با همکاران ارائه کرد.

طی این بازدید همچنین گزارشی از عملکرد شعبه اهواز از ابتدای سال جاری و خواسته های مشتریان بانک ارائه شد که مورد استقبال اعضای هیات مدیره و مدیرعامل قرار گرفت و مقرر شد تا در جهت نیل به اهداف عالیه بانک تمهیدات لازم انجام شود.

در پایان این جلسه، مدیرعامل و هیئت همراه با کارکنان این شعبه دیداری صمیمانه داشتند. بهاروندی در این دیدار ضمن آشنایی با یکایک همکاران از زحمات آنان در سال گذشته تقدیر کرد.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: