حجت‌الاسلام هاشمی:

توانمندی‌های پتروشیمی ایلام قابل تحسین است

توانمندی‌های پتروشیمی ایلام قابل تحسین است
کدخبر : 569214

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر هاشمی؛ مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه در جریان بازدید جامعه بسیج پزشکی استان از پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام نمونه‌ی بارز خودباوری و تلاش جوانان این سرزمین است و این عظمت از کار، قابل تحسین است.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان داشت: در خصوص حوادث اخیر کشور، مسئولین و اساتید دانشگاه با پرداختن به توانمندی‌های نظام در حوزه علمی به سؤالات و ابهامات دانشجویان پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های نظام در تمام حوزه‌ها بویژه در عرصه علمی و دفاعی دشمن را عصبانی نموده است افزود:دشمن در فتنه اخیر با جنگ ترکیبی و شناختی به نبرد با ملت ایران پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی ادامه داد:با جهاد علمی دانشگاهیان ، جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های علمی رتبه‌های نخست دنیا را از آن خود نموده است.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه به اهمیت علم در توانمندسازی نظام جمهوری اسلام اشاره کرد و افزود:اگر حرکت علمی توام با تعهد، مسئولیت‌پذیری و جهاد معنوی باشد تولید ثروت و قدرت را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر هاشمی ادامه داد:علی‌رغم مشکلات و‌ توطئه‌های دشمنان ، نظام اسلامی به برکت هوشیاری ، بصیرت و دشمن‌شناسی خود را توانمند نموده است.

وی‌ در پایان با تقدیر از میزبانی پتروشیمی ایلام از جامعه بسیج پزشکی استان گفت: صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از توانمندی‌‌های نظام در عرصه‌ی علمی با بی‌اثر کردن تحریم‌ها نقش مهمی در توسعه صنعتی کشور داشته است.

این گزارش حاکیست اردوی علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام در پتروشیمی ایلام برگزار شد و این اعضا از واحدها و پروژه‌های مجتمع بازدید کردند.

 

روابط عمومی پتروشیمی ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: