بیمه دانا/

رضایتمندی و تقدیر آموزش و پرورش استان گلستان از شعبه گرگان بیمه دانا

رضایتمندی و تقدیر آموزش و پرورش استان گلستان از شعبه گرگان بیمه دانا
کدخبر : 569247

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از عملکرد رئیس و کارکنان شعبه گرگان بیمه دانا بابت ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای قدردانی کرد.

در نشست مشترک رئیس و کارکنان شعبه گرگان این شرکت با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، راه‌های گسترش مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست، دکتر نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته توسط بیمه دانا، رضایتمندی ایجاد شده در بین همکاران خود را نتیجه همکاری خوبِ دوجانبه و پرداخت  سریع خسارت به بیمه شدگان دانست و خواستار استمرار تحولات مثبت در اجرای هرچه بهتر قرارداد از طریق توجه به مقوله رضایتمندی جامعه فرهنگیان شد.

 در ادامه این نشست، میرحسینی نژاد رئیس شعبه گرگان بیمه دانا نیز یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه اقتصادی هر کشور را در گرو حضور فعال آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: سربلندی و پویایی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف، مرهون تلاش فرهنگیان عزیز است و بدون شک، ارائه خدمات بیمه‌ای به این قشر از جامعه مایه مباهات و خشنودی شرکت بیمه دانا است.

وی همچنین به تشریح عملکرد شعبه از شروع قرارداد تاکنون از لحاظ مبلغ کل خسارت پرداختی، میزان معرفی‌نامه‌های صادره و تعداد مراکز درمانی آنلاین طرف قرارداد پرداخت و از آمادگی این شعبه با تمام ظرفیت برای ارائه بهترین خدمات به فرهنگیان عزیز خبر داد و خواستار تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص بیمه‌گذار نزد این شعبه شد.

 در پایان جلسه نیز بیمه‌گذار با اهدای لوح تقدیر یکبار دیگر رضایتمندی کامل خود را از عملکرد کارکنان شعبه گرگان در ارائه خدمات و سرویس‌دهی به بیمه‌شدگان محترم وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: