بانک ملی ایران/

امکان خرید ارز توافقی در پلتفرم «بله» بانک ملی ایران فراهم شد

امکان خرید ارز توافقی در پلتفرم «بله» بانک ملی ایران فراهم شد
کدخبر : 569346

متقاضیان خرید ارز با نرخ توافقی می توانند بدون حضور در صف های طولانی و در کوتاه ترین زمان از طریق اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران اقدام کنند.

متقاضیانی که تاکنون سهمیه ارز خود در سال جاری را خریداری نکرده اند، می توانند برای خرید ارز مورد نیاز خود تا سقف یک هزار و ۹۰۰ دلار به اپلیکیشن بله، بخش بانک من و سپس خدمات بانکی مراجعه کنند.بر مبنای اخذ اطلاعات هویتی در بستر بله، اخذ تعهدنامه الکترونیکی مبنی بر عدم دریافت ارز طی سال جاری، انتخاب تاریخ و محل شعبه منتخب تحویل دهنده ارز متقاضی ، انتخاب مبلغ ارز و همچنین اخذ وجه ریالی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، ارز در شعبه تعیین شده به متقاضی تحویل می شود.

لازم به ذکر است، مشتریان گرامی باید روزانه در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر برای انجام عملیات خرید ارز خود اقدام کنند و پس از این ساعت، امکان انتخاب شعبه وجود نخواهد داشت.

ضمن اینکه با مشتریانی که پیش تر سقف ارز خود را طی سال خریداری کرده باشند، اما دوباره سفارش خرید و پرداخت وجه را انجام دهند، بر اساس تعهدنامه برخورد و وجه پرداختی آنها پس از یک ماه عودت داده می شود.

همچنین مشتریان برای خرید ارز مورد تقاضای خود باید حتما یک شماره تماس به نام خود داشته و شماره همراهی با کد ملی آنها ثبت شده باشد.

متقاضیان برای دریافت ارز خود باید در زمان تعیین شده و با در دست داشتن کارت ملی به شعبه مورد نظر مراجعه کنند.لازم به ذکر است، نسخه اندروید پلتفرم بله عملیاتی شده و برای کاربران ios نیز نسخه وب در دسترس است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: