فولاد اکسین/

حضور فعال فولاد اکسین خوزستان در بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد

 حضور فعال فولاد اکسین خوزستان در بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد
کدخبر : 569566

سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ایران آبان ماه سال جاری با حضور جمع کثیری از شرکت های داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار شد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه دکتر صادقیان مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین و دیگر شرکتهای بزرگ فولادی کشور طی جلسات متعددی به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای توسعه همکاری ها با دیگر مدیران فولادی پرداختند.

    احمد صادقیان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد ، این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت ها توانمندی خود را در زمینه مختلف ارائه دهند، در همین راستا با جلساتی که در مدت نمایشگاه با سایر شرکت ها برقرار شد، توانستیم در بسیاری از موضوعات به جمع بندی بسیار خوبی برسیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان تولید کننده ورقهای عریض فولادی و عملیات حرارتی شده با حضور فعال در این رویداد مهم کشور، آخرین دستاوردها و برنامه های خود را در زمینه تولید ورق های فولادی با ارزش افزوده بالا به معرض نمایش بازدیدکنندگان و علاقمندان گذاشت.همچنین در بخش ارایه مقالات نیز دو طرح همکاران شرکت پذیرفته شد.

در این سمپوزیم ۲۶۸ شرکت داخلی و ۲۷ شرکت خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان، هند و روسیه دستاورد‌های پژوهشی و صنعتی خود در زمینه‌های مختلف صنایع فولاد و معادن وابسته را ارایه کردند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: