مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد؛

ضرورت یک پارچه سازی دفاتر منطقه ای ایران خودرو با هدف ارایه خدمات بهتر

ضرورت یک پارچه سازی دفاتر منطقه ای ایران خودرو با هدف ارایه خدمات بهتر
کدخبر : 569569

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از دفتر منطقه‌ای ساری، بر یک‌پارچه‌سازی دفاتر منطقه ای تاکید کرد.

مهدی خطیبی با حضور در دفتر منطقه ای ایران خودرو در ساری بر یک‌پارچه سازی دفاتر منطقه ای برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و ذی‌نفعان تاکید کرد.

همچنین اجرای پروژه تعمیرگاه مرکزی در دفتر منطقه ای ساری و راه اندازی انبار منطقه ای در شمال کشور از دیگر تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی در این بازدید بود.

 با یک‌پارچه سازی دفاتر منطقه ای شرایط برای مشارکت و حضور فعال شرکت امداد خودرو، ایساکو و ساپکو برای ارایه خدمات مطلوب تر و سرعت بخشی به نیاز مشتریان در حوزه های مختلف فروش، خدمات پس از فروش و دسترسی بهتر مشتریان به خدمات مورد نیاز فراهم خواهد شد.

هدف از اجرای این طرح توسعه‌ای، تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و ارتقای رضایتمندی آنان است.

همچنین با راه اندازی انبار قطعات یدکی خودرو، دفتر منطقه ای ساری به عنوان پایلوت تامین کننده قطعات مورد نیاز نمایندگی های مجاز و فروشگاه‌های ایساکو در شمال کشور برای توزیع اقلام اقدام خواهد کرد.

رحیم محمدی مدیر دفتر منطقه ای ساری، در این بازدید، گزارشی از اقدامات یک سال اخیر صورت گرفته در این دفتر را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ارایه کرد.

در ادامه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از مرکز تجهیزات مدارس کشور بازدید کرد. وی در جریان این بازدید، بر حمایت ایران‌خودرو از برنامه‌های توسعه صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است، دفتر منطقه ای ساری از سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از دفاتر ۱۱ گانه شرکت ایران خودرو، به ۴۹ نمایندگی مجاز و ۶۶ فروشگاه قطعات یدکی ایران خودرو در استان های مازندران، گلستان و شهرستان های دامغان و شاهرود خدمات ارایه می دهد.

گفتنی است، بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون کارگری، نوبخت فرماندار ساری، غفاری مدیرعامل ساپکو، دفتری قائم مقام ایساکو و نیک دهقان مدیر ارتباطات ایران خودرو، خطیبی  مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را در این بازدید همراهی کردند.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: