در جریان بازدید از شرکت فولاد سفیددشت مطرح شد؛

تأکید مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بر تسریع در اجرای پروژه‌های فولاد سفیددشت

تأکید مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بر تسریع در اجرای پروژه‌های فولاد سفیددشت
کدخبر : 569630

هم‌زمان با سالروز تولید اولین محصول واحد احیا مستقیم شرکت فولاد سفیددشت و عبور از تولید ۴ میلیون تن آهن اسفنجی در این شرکت، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت از فولاد سفیددشت بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت فولاد سفیددشت نیز حضور داشتند، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ضمن بازدید از پروژه واحد اکسیژن و فولادسازی و ریخته‌گری این شرکت، در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته در خصوص راه‌اندازی این واحدها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، محمود ارباب‌زاده، مدیرعامل این شرکت، ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک سالروز تولید اولین محصول واحد احیا مستقیم شرکت، از اقدامات انجام‌شده قدردانی و بر اهمیت راه‌اندازی توسعه‌های جاری شرکت در زمان مقرر و تقویت جبهه‌های کاری تأکید کرد.

در ادامه مدیران کنسرسیوم پروژه و دستگاه نظارت اقدامات انجام‌شده در خصوص تأمین برق بالادست، واحد آب‌رسانی، واحد تأمین هوای فشرده کارگاه و همچنین فعالیت‌های پیش‌راه‌اندازی واحد اکسیژن را تشریح کردند.

پس ‌از آن در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و هیئت همراه، روند اجرای فعالیت‌های تکمیل و نصب و راه‌اندازی واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری مورد ارزیابی قرار گرفت.

تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های باقی‌مانده و مسائل و مشکلات موجود توسط دستگاه نظارت و شرکت‌های پیمانکار فولاد پایا و MME و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آن‌ها از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

در پایان این جلسه، آقاجانلو با تأکید بر اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید تأخیرهای صورت‌گرفته در روند اجرایی پروژه‌ها جبران گردد، اظهار امیدواری کرد با هماهنگی بیش‌ازپیش ارکان پروژه و حمایت کارفرما و مشاور طرح تا پایان سال جاری شاهد راه‌اندازی واحدهای اکسیژن، فولادسازی و ریخته‌گری شرکت فولاد سفیددشت باشیم.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: