مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما"

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما"
کدخبر : 569856

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم "شهریما" خبر داد.

افشار فتح‌الهی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه رویدادی مردمی و ملی می باشد که با حضور فعالان گردشگری، اقتصادی و کنشگران اجتماعی و جامعه محلی برای اهدافیچندگانه طراحی شده است.

وی ادامه داد: از اهداف کلان این نمایشگاه می توان به جذب سرمایه، شبکه سازی، توانمندسازی، نوآوری اجتماعی و امادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی اشاره کرد.

به گفته فتح الهی نمایشگاه شهریما از ۲۹ آبان ماه الی ۸ آذرماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و جشنواره استانی تئاتر در قشم برگزار می شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقارن برگزاری این نمایشگاه با آغاز فصل گردشگری در جنوب کشور و همچنین برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از دیگر نکات مثبت برشمرد.

وی در خصوص گستره حضور غرفه‌ها در "شهریما" اظهار داشت: صنایع دستی و کسب کارهای محلی، تشکل‌های صنفی و مردمی، دانشگاه ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، انتشارات و تولیدات فرهنگی، فرصت‌های سرمایه گذاری، غذا و نوشیدنی از جمله مهمترین غرفه‌های برپاشده در این نمایشگاه خواهند بود.

به گفته فتح الهی، موسیقی محلی و آیینی، باززنده‌سازی آیین‌های محلی، کارگاه‌های آموزش تجربی، نمایش خیابانی، پخش زنده مسابقات جام جهانی، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه پروژه‌های مهم پیشرفت محلی نیز از مهمترین رویدادهای این نمایشگاه هستند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: