مدیرعامل این شرکت مطرح کرد:

طرح‌های توسعه شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو شتاب می‌گیرد

طرح‌های توسعه شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو شتاب می‌گیرد
کدخبر : 569970

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (ایکیدو) به همراه معاونان و برخی از مدیران، از شرکت‌های ریخته‌گری آلومینیوم و صنایع ریخته‌گری ایران‌خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آخرین عملکرد آن‌ها قرار گرفت.

احمد رویایی در این بازدیدها، ضمن تاکید بر حمایت ایکیدو به عنوان هلدینگ مادر، از برنامه‌های توسعه‌ای در شرکت‌های زیرمجموعه، بر افزایش‌ تولید و صادرات و ارایه خدمات مطلوب پس از فروش به مشتریان تاکید کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: تامین قطعات خطوط تولید ایران‌خودرو به عنوان رسالت اصلی شرکت‌های استراتژیک ایکیدو محسوب شده و ارکان مجموعه باید با تمام قوا در خدمت تولید و ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتریان بوده و با تولید مستمر و کیفی مانع از افت تولید در شرکت مادر باشند.

رویایی همچنین در بازدید از پروژه های در دست اقدام، بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های فعلی شرکت های ریخته گری آلومینیوم و صنایع ریخته گری ایران خودرو، از جمله پروژه بزرگ بازیافت ماسه و پروژه‌های مربوط به ساخت بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور IK۳ و تجهیز خطوط ماشین‌کاری تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران‌خودرو، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و سختی کار موجود در پروسه تولید، ضمن قدردانی از تمامی کارکنان، توجه ویژه به سربازان صف مقدم تولید و رضایتمندی آنان در مجموعه ایکیدو را مورد تاکید قرار داد.

مواردی همچون بررسی ظرفیت های خالی موجود برای افزایش MRP شرکت ها و تعمیر و بازسازی ماشین آلات و راه اندازی خطوط ماشین کاری جهت استفاده از تمام ظرفیت ها برای تامین بازار قطعات یدکی و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای افزایش صادرات و تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ها از اهم موضوعات مورد تاکید در این بازدیدها بود.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: