در نشستی با حضور رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفت؛

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشتاز ارائه خدمات الکترونیکی حوزه سلامت شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشتاز ارائه خدمات الکترونیکی حوزه سلامت شد
کدخبر : 569996

در نشستی با حضور رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه‌ای در راستای گسترش تعاملات متقابل در حوزه سلامت با آپ به امضا رسید.

در این نشست که با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، «وحید اسکندری» مدیر شعب بانک در استان تهران، «علی مجیدی» رئیس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و «امین دولتی» مدیرعامل شرکت پیشتازان ایده نوین اطلس (به نمایندگی از اپلیکیشن آپ)، دکتر «مجید کیهانی» مشاور مدیرعامل آپ و با همراهی جمعی از مدیران شرکت آسان‌پرداخت پرشین (آپ) برگزار شد، هر ۲ سازمان در خصوص تعاملات متقابل به تبادل نظر پرداختند.

امامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ابزارهای هوشمند و دنیای مجازی جایگاه ویژه و خاصی در نظام سلامت دارند، تعامل بین ۲ مجموعه را گامی بلند در حوزه سلامت الکترونیک و بهبود وضعیت درمانی عموم جامعه عنوان کرد.

اسکندری نیز در این دیدار با اشاره با این که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه گسترش ارائه خدمات مطلوب و حمایت از نظام سلامت کشور آمادگی کامل دارد، افزود: در دوران پاندمی کرونا این بانک با اهدای اقلام پیشگیری از بیماری به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، نسبت به ایفای تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی گامی ارزنده برداشته است.

گفتنی است با امضای این تفاهم‌نامه امکان دریافت خدمات پزشکی بر بستر اپلیکیشن آپ و بیش از ۸۰۰ پذیرنده حوزه درمان، با پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و به‌صورت اقساطی با اولویت خدماتی که شامل بیمه نیست، میسر شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: