قشم/

حکم فرمانده پایگاه بسیج سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد

حکم فرمانده پایگاه بسیج سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد
کدخبر : 569997

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج این سازمان انتخاب شد.

حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در این مراسم که ظهر امروز ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج در حفظ ارکان نظام و برقراری امنیت در جامعه گفت: امیدوارم با این انتساب و به همراه خانواده بسیجی و  تأثیرگذار منطقه آزاد قشم، بتوانیم سرمنشأ اقدامات شایسته‌ای در حوزه فرهنگ و اجتماع جزیره باشیم.

وی بر همراهی و هماهنگی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در فعالیت‌های بسیج گونه در سال‌های گذشته تأکید کرد و افزود: خانواده منطقه آزاد قشم همواره نشان داده قلب جریان سازی و پیشگام فعالیت‌های فرهنگی دینی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی لبخندان، دبیر کمیته علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) نیز خاطرنشان کرد: مخلص‌ترین انسان‌ها در راستای حفاظت از ارزش‌های دینی با عنوان بسیج و سپاه مشغول به خدمت هستند.

در ادامه، حجت امیری کیا،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: بسیج به‌مثابه قلب کشور و یکی از مهم‌ترین ارکان در حفظ انقلاب و نظام است.

در پایان این مراسم، حکم فرمانده پایگاه بسیج سازمان منطقه آزاد قشم از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: